11 فروردین 1405

پزشکیان در شب ۱۲ فروردین به جمع مردم پیوست

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، در شب ۱۲ فروردین و همزمان با روز جمهوری اسلامی، با حضور در میدان هفت‌تیر تهران به تجمع ضدآمریکایی مردم پیوست.
تصویر نمایه‌ی ‌علی احمدی‌
@Aliahmad911 فروردین 1405
در پاسخ به
آقای پزشکیان به جای اینکه بیاید بین مردم کاش حرف نزنید و با حرف هاتون باعث ریزش قیمت نفت نشویدبافتن اراجیفی که در تماس با رئیس اتحادیه اروپا داشتید(پایان دادن به جنگ با تضمین‌ها) که البته نگفتید این تضمینها اصلا چی هستند و چه قدر التزام اجرایی دارند زحمات رزمندگان را به هدر میدهدسکوت بد نیست
@Abolfazl_k9312 فروردین 1405
در پاسخ به و
با احترام، لطفا افراط و تندروی رو کنار بذارید. کشور عزیز ما بخاطر توهمات و آرزوهای پوچ امثال شما تبدیل به یک ویرانه شد. ۹۰ میلیون ایرانی نمیتونن بخاطر نادانی شما تاوان بدن. از حلقه ی داخلیت بیا بیرون و از مردم نظرخواهی کن. خواسته ی حداقل ۹۵ درصد مردم پایان هرچی سریع تر جنگه
تصویر نمایه‌ی ‌a.m‌
@user17518429402312 فروردین 1405
در پاسخ به وو
آماری که دادی رو هواست کاری باهاش نداریم.ولی پایان جنگ به چه قیمتی؟ به قیمت تکرار دوباره جنگ تا چند ماه دیگه؟ به قیمت باقی موندن تحریم ها؟ بیان بزنن هروقتم خواستن برن؟ایران باید به هدف هاش برسه
منظورم آتش بس نیست، توافق کامل و جامع هست. نیازی نیست با اسرائیل به توافق برسیم و یا این کشور جعلی و جنایت کار رو به رسمیت بشناسیم. اما میتونیم با امریکا به توافق هایی بر سر مسائل هسته ای و منطقه ای برسیم (به شخصه با مذاکره بر سر مسائل موشکی مخالفم).واقع بینانه نگاه کنید.
00:54 - 12 فروردین 1405

1 واکنش
149 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌a.m‌
@user17518429402312 فروردین 1405
در پاسخ به وو
بیخیال مَرد، چند دفعه تا حالا میخواستیم به توافق برسیم؟ دو دفعه وسط توافق نزدنمون؟ اونا زیاده خواه تر از این حرفان، فکر کردی اینا برن بگن فقط هسته ای بیاید توافق، اونا هم میگن باشه؟۴۰ ساله به بهونه بمب اتم خیالی دارن مارو اذیت میکنن، جنگ و تحریم و...اون نباشه یه بهونه دیگه جور میکنن