@Aliahmad911 فروردین 1405در پاسخ بهآقای پزشکیان به جای اینکه بیاید بین مردم کاش حرف نزنید و با حرف هاتون باعث ریزش قیمت نفت نشویدبافتن اراجیفی که در تماس با رئیس اتحادیه اروپا داشتید(پایان دادن به جنگ با تضمینها) که البته نگفتید این تضمینها اصلا چی هستند و چه قدر التزام اجرایی دارند زحمات رزمندگان را به هدر میدهدسکوت بد نیست
@Aliahmad912 فروردین 1405در پاسخ به وبا احترام نادان و متوهم و هر لفظی که شایسته خودت هست به بقیه نسبت نده و از طرف مردم هم حرف نزن
@user17518429402312 فروردین 1405در پاسخ به ووآماری که دادی رو هواست کاری باهاش نداریم.ولی پایان جنگ به چه قیمتی؟ به قیمت تکرار دوباره جنگ تا چند ماه دیگه؟ به قیمت باقی موندن تحریم ها؟ بیان بزنن هروقتم خواستن برن؟ایران باید به هدف هاش برسه
@Aliahmad912 فروردین 1405در پاسخ به وانقدر آدم منافق و بزدلی هستی که وقتی بهت گفتن کامنت خودت رو لایک میکنی بعدش لایکت رو برداشتی؟؟😂😂
@user17748607129312 فروردین 1405در پاسخ به وومردک متوهم شمایید. جنگ رو یکی دیگه شروع کرده. شماها چقدر حقیری آخه!!!