11 خرداد 1405

هشدار ایران به ساکنان شمال فلسطین اشغالی: تخلیه کنید!

قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) هشدار داد: با توجه به نقض مکرر آتش بس توسط رژیم، در صورت عملی شدن تهدید بمباران ضاحیه و بیروت، به ساکنان بخش های شمالی و شهرک های نظامی در سرزمین‌های اشغالی هشدار می‌دهیم اگر نمی‌خواهند آسیب ببینند منطقه را ترک نمایند.
رهبر ما و سرداران ما رو شهید کرد اسرائیل با هماهنگی مسئولان لبنانی در حال از بین بردن شیعه در لبنان هستند یکبار برای همیشه تلاویو رو درست بزنید که بفهمه چه خبره یه بار حیفا رو بزنید بفهمه چه خبره تا کی چین و روسیه باید فقط نگاه کنند؟
21:13 - 11 خرداد 1405

5 واکنش
401 بازدید