11 خرداد 1405هشدار ایران به ساکنان شمال فلسطین اشغالی: تخلیه کنید!
قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا(ص) هشدار داد: با توجه به نقض مکرر آتش بس توسط رژیم، در صورت عملی شدن تهدید بمباران ضاحیه و بیروت، به ساکنان بخش های شمالی و شهرک های نظامی در سرزمینهای اشغالی هشدار میدهیم اگر نمیخواهند آسیب ببینند منطقه را ترک نمایند.