متوجه نمیشم چرا همیشه این روند پیش گرفته میشه که در لحظه آخر تغییرات به دانش آموزان اعلام بشه و همیشه ما اخرین نفر هستیم که متوجه میشیم باعث تاسفه
@Artemissh31 فروردین 1405در پاسخ بهمتوجه نمیشم چرا همیشه این روند پیش گرفته میشه که در لحظه آخر تغییرات به دانش آموزان اعلام بشه و همیشه ما اخرین نفر هستیم که متوجه میشیم باعث تاسفه