7 ساعت پیش

باهنر: دیپلمات‌ها با بی‌اعتمادی کامل به طرف مقابل مذاکره می‌کنند

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: دیپلمات‌های ما با همه توان در میز مذاکره حضور دارند، اما بر اساس تجربیات گذشته و با بی‌اعتمادی کامل نسبت به طرف مذاکره‌کننده عمل می‌کنند.
سطان راهروها و لابی مجلس داره به ما امیدواری میده! بابا تو خودت و افکارت جز ترسناک ترین ها هستی... برای ما اعتماد سازی نکن! همین که تو از اینا تعریف میکنی خودش ذلت و حقارت ماجرای برجام قالیباف رو چند برابر میکنه!
13:17 - 6 تیر 1405

7 واکنش
134 بازدید