این خطر در هفته های اول جنگ برای صدا و سیما و صنایع و زیر ساخت ها و کارخانه هاو....هم بود مگر همه اینها را شعام وریاست آن آقای پزشکیان تعطیل کردند ؟ تودوران جنگ تحمیلی ۸ ساله مگر مجلس را تعطیل کردند؟ یا کارخانه ها و صنایع و.....تازه در اوج بمبارانها نفت هم صادر می شد . الان چی؟اکنون چه توجیهی برا…Show more