افتتاح دبستان خیرساز در کرمان با حضور وزیر آموزشوپرورش
دبستان خیرساز حافظ مشتمل بر ۱۲ کلاسه و در دو طبقه صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار کرمان در خیابان شهدای شهر کرمان به بهرهبرداری رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش در این آیین با قدردانی از خیران برای احداث فضاهای آموزشی گفت: از دل این عمل خیر، انسانهای صالح تربیت میشوند. وی از استاندار کرمان برای پیشبرد مطلوب طرح نهضت مدرسهسازی در استان کرمان قدردانی کرد و افزود: مدرسهای که امروز افتتاح شد، یک نمونه از مدارس نهضت توسعه عدالت آموزشی در سطح کشور و استان کرمان است.
09:32 - 24 اردیبهشت 1405