امام جمعه کرمان: حضور مردم در خیابان رکن مهم پیروزی ایران است
امام جمعه موقت کرمان، به حضور مردم در خیابانها پرداخت و با اشاره به اینکه دست خدا در آستین این مردم ظاهر شده است، گفت: اگر در تاریخ چنین چیزی را میخواندیم که ۷۰ روز مردم به خیابان آمدند، باور نمیکردیم، مسوولان باید قدردان باشند اگر مردم در خیابان نبودند، نه با تنگه هرمز و نه با صنعت موشکیمان به این پیروزیهای درخشان نمیرسیدیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجتالاسلام صباحی امام جمعه موقت کرمان ظهر امروز در خطبههای نمازجمعه کرمان که در محل مصلای بزرگ امام علی علیهالسلام این شهر برگزار شد، به حوادث مهم چند ماه اخیر اشاره داشت و با تاکید بر اینکه این حوادث در تاریخ جهان ماندگار خواهد بود، اظهار داشت: شهادت رهبر معظم انقلاب و جمع کثیری از مردم، مسؤولان و فرماندهان از آن جمله هستند، انتخاب رهبری جدید و حضور مردم در صحنه نیز از دیگر مسائل مهم ایام اخیر میباشند.وی عنوان کرد: شهادت عالم از ابتدا بوده و در آینده هم خواهد بود، علمای بزرگی به شهادت رسیدهاند و رهبر عزیز ما هم با همان سختیها به شهادت رسید، فقدان عالم همیشه برای ائمه سنگین بوده است.امام جمعه موقت کرمان به انتخاب رهبر جدید اشاره کرد و گفت: انتخاب رهبر جدید، کاری سخت و بزرگ بود، هر جایی به اسم خبرگان بود، با خاک یکسان کردند، میخواستند مملکلت از هم بپاشد اما آنها با بصیرت و درایت رهبر جدید را انتخاب و با انتخاب آیت الله سید مجتبی حسینی خامنهای دشمن را عصبانی کردند.وی اضافه کرد: رهبر جدید انتخاب مردم هم بود، علاوه بر این، ایشان سرآمد همه هستند و با کارهای مدیریتی نیز بیگانه نبودند و حدود ۳۰ سال در کنار پدر بزرگوارشان آموختند.حجتالاسلام صباحی به حضور مردم در خیابانها پرداخت و با اشاره به اینکه دست خدا در آستین این مردم ظاهر شده است، گفت: اگر در تاریخ چنین چیزی را میخواندیم که ۷۰ روز مردم به خیابان آمدند، باور نمیکردیم، مسوولان باید قدردان باشند اگر مردم در خیابان نبودند، نه با تنگه هرمز و نه با صنعت موشکیمان به این پیروزیهای درخشان نمیرسیدیم.
13:21 - 18 اردیبهشت 1405