لطفا از کیش به عنوان مشوش کننده اذهان از داستان مذاکره و وجه المصالحه استفاده نکنید کیش به اندازه کافی هزینه داده سر این جنگ و قبلترش مدیر های مربوطه ی جنبش صورتی. حداقلش ما میدونیم ۶۰وچندروزه باحجاب و بیحاجب کیش دور میدان ساحل دارن مرگ بر سازشگر و آمریکا میگن.