آتشسوزی در استخر کارگران بروجرد؛ حریق اطفا شد
مدیرعامل آتشنشانی بروجرد با بیان اینکه استخر کارگران بروجرد ساعتی پیش طعمه حریق شد، گفت: ایستگاههای آتشنشانی برای اطفا حریق به محل اعزام شدند.
نادر موسیوند، مدیرعامل سازمان آتشنشانی بروجرد؛ عصر امروز در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: بعد از اعلام آتشسوزی در استخر کارگران بروجرد مأموران آتشنشانی به محل اعزام و آتشسوزی را مهار کردند.وی افزود: خوشبختانه آتشسوزی مصدوم نداشت و افرادی که در استخر حضور داشتند سریعاً از محل آتشسوزی خارج شدند.مدیرعامل سازمان آتشنشانی بروجرد گفت: علت آتشسوزی توسط کارشناسان در حال بررسی است و اعلام میشود.
19:15 - 28 ژوئن 2026