سارقان گوشی تلفن همراه در دام پلیس بروجرد

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از دستگيری ۲ سارق گوشی‌های تلفن همراه و اعتراف آنان به ۷ فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد مهدی مهدوی‌کیا در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای پيشگيری از سرقت مأموران کلانتری ۱۴ انديشه حين گشت‌زنی‌های هدف‌مند در سطح شهرستان، به ۲ نفر مظنون و جهت تحقيقات بيشتر به مقر انتظامی دعوت کردند.وی افزود: در تحقيقات انجام شده، متهمان به هفت فقره سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف که پس از تشکيل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.فرمانده انتظامی بروجرد با هشدار به سارقان در برخورد قاطعانه با آنان گفت: در راستای حفاظت از اموال شهروندان و صيانت از آرامش و امنيت روانی آنان، مبارزه با سرقت و دستگيری سارقان به‌عنوان يک اولويت مأموریتی با جديت در دستور کار پليس قرار دارد.#فرمانده_انتظامی_بروجرد #دستگیری_سارقان_تلفن_همراه
16:18 - 15 اردیبهشت 1404

1 بازنشر
770 بازدید