اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

دخه‌آ:مورینیو مثل فرگوسن روحیه قهرمانی دارد/تلاش می‌کنیم من‌یونایتد برترین تیم انگلیس شود

دروازه‌بان اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است با ادامه حضور مورینیو، دوران طلایی سرآلکس فرگوسن تکرار خواهد شد.

دخه‌آ:مورینیو مثل فرگوسن روحیه قهرمانی دارد/تلاش می‌کنیم من‌یونایتد برترین تیم انگلیس شود

به گزارش خبرگزاری فارس، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد که در مدت حضور چند ساله‌‌اش در اولدترافورد، مربیان زیادی را دیده، معتقد است با هدایت مورینیو مثل دوران فرگوسن، امکان کسب مقام نخست فراهم می‌شد.

وی در مصاحبه‌ با دیلی‌میرر اظهارداشت:در دوران حضور فان‌خال،شرایط خاصی حاکم بود.کسب مقام چهارم، عنوانی خوب برای تیم نبود.در حالیکه من همیشه عطش قهرمانی دارم.

او ادامه داد:وقتی شما در منچستریونایتد هستید، واجب است مربی داشته باشید که روحیه پیروزی و موفقیت داشته باشد.این روحیه را با فرگوسن داشتیم.مورینیو هم همین حس را دارد.او می‌خواهد برنده همه مسابقات باشد.

وی همچنین عنوان کرد:بعد از آنکه  فرگوسن رفت، منچستر دوران سختی را تجربه کرد.حالا ما در کنار هم تلاش می‌کنیم تا یونایتد را به دوران خوبش بازگردانیم.یعنی در لیگ قهرمانان باشیم، مقام قهرمانی انگلیس را کسب کنیم و برتر از همه تیم‌ها باشیم.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول