اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نیک‌فر در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

تاکید بر پرهیز از تکرار برخی آزمایش‌های همسطح برای بیماران جهت صرفه‌جویی

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: کمیسیون بهداشت از طریق مکاتبه با هیأت‌رئیسه مجلس توهین به پزشکان در صحن مجلس را با هدف ارائه فرصت جهت دفاع پیگیری خواهد کرد.

تاکید بر پرهیز از تکرار برخی آزمایش‌های همسطح برای بیماران جهت صرفه‌جویی

ذبیح‌الله نیک‌فر عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ارائه گزارشی درباره طرح تحول سلامت و سطح‌بندی از سوی معاون درمان وزیر بهداشت در نشست امروز کمیسیون، گفت: در این گزارش بر ضرورت پرهیز از تکرار برخی آزمایش‌های همسطح برای بیماران جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها تأکید شده است.

وی ادامه داد: معاون درمان وزیر بهداشت در گزارش خود تصریح داشت که هم‌اکنون وزارت بهداشت 5 هزار میلیارد تومان برای آزمایش‌ها هزینه می‌کند و اگر سطح‌بندی صورت گیرد 20 درصد صرفه‌جویی انجام می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با حضور در کمیسیون بهداشت توضیحاتی درباره مسائل امروز صحن در حاشیه طرح سوال یکی از نمایندگان ارائه داد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کمیسیون بهداشت و درمان از طریق مکاتبه با هیأت رئیسه مجلس موضوع توهین به پزشکان و دادن نسبت بی‌نزاکت را به آنان از سوی یکی از نمایندگان در صحن علنی مجلس با هدف ارائه فرصت جهت دفاع پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول