اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی صبای قم در گفت‌وگو با فارس:

صبا دنبال کسب امتیاز از نساجی است/ بازیکنان پایه در ترکیب اصلی

سرمربی تیم صبای قم از قرار گرفتن بازیکنان رده‌های سنی پایه این باشگاه در ترکیب اصلی مصاف با نساجی مازندران خبر داد.

صبا دنبال کسب امتیاز از نساجی است/ بازیکنان پایه در ترکیب اصلی

مسعود راشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قم، اظهار کرد: تیم صبا را از هفته قبل تحویل گرفته‌ام و نمی‌توانم ادعایی راجع به کسب نتیجه در چند هفته پایانی لیگ داشته باشم، زیرا تمامی علاقمندان به فوتبال می‌دانند که یک مربی و یک تیم برای نتیجه‌گیری نیاز به ابزارهای گوناگون دارند اما فعلا صبا شرایط مناسبی ندارد.

وی ادامه داد: از زمانی که به تیم صبا آمدم گفتم که در هفته‌های باقی مانده از فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، استفاده از بازیکنان جوان و آینده‌دار تیم‌های رده‌های پایه صبا برای محک آنها، انگیزه دادن و بالا رفتن اعتماد به نفس این بازیکنان است تا در فصل آینده روی آنها حساب ویژه باز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: ما پنج بازی با تیم‌های نساجی مازندران، مس رفسنجان، بادران تهران، ماشین سازی تبریز و فجر شهید سپاسی شیراز تا پایان فصل 97 ـ 1396 لیگ دسته اول فوتبال ایران پیش‌رو داریم، نگاهی به نام حریفان نشان می‌دهد که ما واقعا کار سختی در تک تک این بازی‌ها داریم.

وی ابراز کرد: بازیکنان بسیار مستعد و آینده‌دار در ترکیب تیم‌های پایه صبا عضویت دارند که این بازی‌ها می‌تواند فرصت درخشش آنها برای رشد و پیشرفت‌شان باشد، به همین دلیل هیچ نگران نتایج نیستیم، صبا به لیگ دسته پائین‌تر سقوط کرده بنابراین بازی‌های باقی مانده باید فرصت بروز استعداد این نفرات باشد.

راشکی با اشاره به مسابقه تیمش با نساجی مازندران در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران، عنوان کرد: در این بازی حداکثر تلاش خود را برای امتیازگیری از نساجی انجام می‌دهیم اما واقعیت این است که ما و نساجی توان برابری نداریم و حریف از ما بهتر است.

وی در پایان به لیست بازیکنان صبای قم برای بازی با نساجی قائمشهر اشاره و اظهار کرد: محمدامین میرداداشى، وهاب رضازاده، سیدمجتبی مبینی‌پور، داوود بهادری، عرفان بادی، مسعود ابرقویی، علی غلامرضایی، حسن صفرزاده، مهدی لطفی، امیرحسین مثنایی، میثم شیردل، محمدمیلاد آبادی، احمدرضا حمیدی، رضا شکری و امیرحسین خسروانی در ترکیب تیم صبای قم حضور دارند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول