اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دانشگاه افسری امام حسین (ع):

بندر امام خمینی (ره) نقش بسزایی در دفاع مقدس ایفا کرد

جانشین دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: اگر در انقلاب اسلامی یک فرهنگ را به‌خوبی منتقل کرده باشیم فرهنگ مقاومت و ایستادگی است.

بندر امام خمینی (ره) نقش بسزایی در دفاع مقدس ایفا کرد

سردار حمید اباذری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندر امام خمینی (ره) با اشاره به بازدید کاروان‌های راهیان نور از خوزستان، اظهار کرد: اگر در انقلاب اسلامی یک فرهنگ را به‌خوبی منتقل کرده باشیم فرهنگ مقاومت و ایستادگی است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس و عاشورا کهنه نخواهد شد، عنوان کرد: به دفاع مقدس نباید به‌عنوان تاریخ نگاه کرد همان‌طور که به عاشورا نباید به‌عنوان تاریخ نگاه کرد، تاریخ کهنه می‌شود اما دفاع مقدس و عاشورا زنده است.

جانشین دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) اضافه کرد: جنوب، غرب کشور و مناطق عملیاتی خوزستان همچون سرزمینی که همه آن زیارتگاه است دیده می‌شود، مردم کشورمان وقتی به مشهد می‌روند تصفیه معنوی می‌شوند و هنگامی‌که به مناطق عملیاتی جنوب و غرب سفر می‌کنند نیز همین حالت معنوی را کاملاً احساس می‌کنند.

اباذری افزود: یادمان‌های شهدا به‌واقع زیارتگاه‌های مقدس ایران است و هرساله بر تعداد بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی جنوب و غرب افزوده می‌شود، اگر چشم دل را بازکنیم هنوز صدای شهدا را می‌توان در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی جنوب و غرب شنید.

وی با اشاره به نقش بندر امام خمینی (ره) در دفاع مقدس، عنوان کرد: بندر امام خمینی (ره) و حسینیه ثارالله این شهر که محل زیارت پنج شهید گمنام دفاع مقدس نیز هست، هرساله میزبان و محل اسکان و استراحت کاروان‌های راهیان نور است.

جانشین دانشگاه افسری امام حسین (ع) تبیین کرد: بندر امام خمینی (ره) نقش بسزایی در دفاع مقدس ایفا کرد و امروز نیز نزدیک‌ترین شهر به مناطق عملیاتی آبادان و خرمشهر است که خدمات شایانی را به کاروان‌های راهیان نور ارائه می‌دهد.

اباذری با بیان نقش و جایگاه خدمت‌رسانی به زائران شهدا، گفت: بزرگداشت و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و همچنین خدمت به زائرین شهدا، کمتر از شهادت نیست.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول