اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

فعالیت‌های وزارت ارشاد نباید رنگ و بوی سیاست بگیرد/ دولت بعدی هم از آن شماست

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نباید رنگ و بوی سیاست بگیرد، گفت: نباید سیاست‌زدگی موجب فرار گروهی از عرصه فرهنگ و هنر شود.

فعالیت‌های وزارت ارشاد نباید رنگ و بوی سیاست بگیرد/ دولت بعدی هم از آن شماست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید هادی حسینی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: باید مشاهیر خود را گرامی بداریم و در زنجان نیز همین اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه باید برای مشاهیر زنده مراسم برگزار و زمینه آشنایی مردم با آنها فراهم شود، تصریح کرد: پرهیز از سیاست‌زدگی نیز یکی دیگر از بحث‌هاست که باید مورد توجه مدیران باشد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه به دنبال زنده بودن و ارتقای شعر، ادب، اخلاق، اسلام هستیم، عنوان کرد: نباید سیاست‌زدگی موجب فرار گروهی از عرصه فرهنگ و هنر شود.

حسینی با اشاره به اینکه موضوع دیگری که باید مدیر کل جدید به آن توجه کند، این است که به نهادهای فرهنگی در استان‌ها توجه نشده و ساختار خوبی نداشته‌اند، متذکر شد: باید به این امر توجه ویژه‌ای شود و از استاندار نیز درخواست داریم در این باره فعالیت بیشتری کنند.

وی به اظهار نظر استاندار درباره اینکه تا آخر این دولت در زنجان خواهد بود، پرداخت و افزود: چرا تا پایان این دولت، دولت بعدی نیز از آن شماست.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه دولت یا مسؤولان فرهنگ‌ساز نیستند، بلکه فرهنگ را مردم و فرهیختگان جامعه می‌سازند، افزود: باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

حسینی یادآور شد: آنچه موجب سازندگی جامعه می‌شود، داشتن فرهنگ خوب است، از این رو باید به آن توجه ویژه کرد.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول