اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

دستیار هوشمند گوگل با ابزار و برنامه های ثالث سازگار شد

گوگل دستیار هوشمند خود موسوم به گوگل اسیستنت را به روز کرد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان ثالث بتوانند برنامه ها و ابزار متنوعی را بر اساس امکانات آن طراحی و روانه بازار کنند.

دستیار هوشمند گوگل با ابزار و برنامه های ثالث سازگار شد

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از سی نت، یکی از اولین محصولات عرضه شده بر این اساس ساعت زنگ دار آی هوم است که قادر به دریافت فرامین صوتی است.

تا به حال این نوع خدمات تنها محدود به برخی برنامه های موبایلی بوده تا بتوان کنترل آنها را با صدای کاربر انجام داد. از جمله این ابزار و وسایل می توان به برخی لوازم خانگی، سیستم های تهویه مطبوع، برنامه تقویم، برنامه خبرخوان و غیره اشاره کرد.

از جمله دیگر ابزاری که احتمالا با این دستیار صوتی هوشمند سازگار می شوند می توان دودیاب های ضدآتش اشاره کرد که امکان کنترل صوتی آنها اهمیت زیادی دارد. گوگل می‌گوید ابزار و وسایلی که بدین شیوه ساخته شوند قادر به اجرای طیف متنوعی از دستورات خواهند بود که محدود به روشن و خاموش نخواهد بود.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول