اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر دادگستری:

لایحه جامع وکالت نیازمند نگاه هدفمند است/ عدالت نباید تنها از طریق یک دستگاه دنبال شود

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری گفت: طرح جامع وکالت هم از طرف نمایندگان و هم از طرف قوه قضاییه در قالب لایحه به مجلس ارایه شده که نیازمند نگاه هدفمند هر سه قوه در خصوص این موضوع است.

لایحه جامع وکالت نیازمند نگاه هدفمند است/ عدالت نباید تنها از طریق یک دستگاه دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میرهادی قره‌سید رومیانی امشب در حاشیه مراسم تحلیف کارآموزان وکالت که در سالن فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: لایحه جامع وکالت هم از طرف نمایندگان و هم از طرف قوه قضاییه در قالب لایحه به مجلس ارایه شده که نیازمند نگاه هدفمند هر سه قوه در خصوص این موضوع است.

وی گفت: خوشبختانه با همت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به این جمع‌بندی رسیدیم که باید به مسایل و مشکلات نهاد وکالت پرداخته شود و معایب این طرح نیز اعتباری ندارد که جای نگرانی داشته باشد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری تصریح کرد: این مساله کاملا 2 وجهی است زیرا از یک طرف دغدغه‌های قوه‌قضاییه در آن مطرح می‌شود و از سوی دیگر مسایل و مشکلات کانون وکلا و جامعه وکالت مورد توجه است.

قره‌سید رومیانی تصریح کرد: لازم است موارد و مسایلی که مد نظر مقام معظم رهبری است در این طرح مورد توجه قرار گیرد و به این نکته بسیار مهم و اساسی پرداخته شود که آیا قوه‌قضاییه به تنهایی مسؤول اجرای عدالت و مبارزه با فساد است یا تمامی نهادها و قوای دیگر نیز در این خصوص مسؤول هستند.

وی تاکید کرد: وزیر دادگستری سیاست خوبی در این زمینه پیش گرفتند که در آن به این مساله تاکید می‌شود که عدالت نباید تنها از طریق یک دستگاه دنبال شود و هم دولت، هم مجلس و هم قوه‌قضاییه باید در این زمینه هم‌راستا با سیاست‌های مقام معظم رهبری عمل کنند.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول