اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فن‌آوری و اطلاعات ثبت و احوال استان خراسان رضوی:

مشکل سامانه ثبت‌نام کارت هوشمند موقتی است/ درخواست 50 درصد مردم خراسان رضوی برای تعویض کارت ملی

معاون فن‌آوری و اطلاعات ثبت و احوال استان خراسان رضوی گفت: اشکال در سامانه ثبت‌نام کارت هوشمند موقتی است و ما در حال پیگیری از طریق مرکز هستیم تا این مشکل هر چه سریع‌تر رفع شود.

مشکل سامانه ثبت‌نام کارت هوشمند موقتی است/ درخواست 50 درصد مردم خراسان رضوی برای  تعویض کارت ملی

محمدرضا محسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلبهار اظهار داشت: تاکنون چندین نوبت از طریق تمام رسانه‌های استانی از مردم خواسته شده تا در خصوص تعویض کارت‌های ملی خود اقدام کنند، اما متاسفانه به این توصیه‌ها عمل نشده، هم‌اکنون که پایان سال است سامانه ثبت‌نام با درخواست زیاد مردم برای کارت هوشمند مواجه شده که پاسخگو نیست.

وی با بیان اینکه سه سال است که از مردم درخواست داریم تا برای کارت هوشمند خود اقدام کنند، افزود: اشکال در سامانه ثبت‌نام کارت هوشمند موقتی است و ما از طریق مرکز به دنبال رفع مشکل هستیم، ظرفیت سامانه برای تعداد محدود طراحی شده که تاکنون مشکلی نداشته بوده، ولی به دلیل درخواست‌های زیاد چند روزی است که سامانه دچار مشکل شده که در تلاش هستیم تا این مشکل را برطرف کنیم.

معاون فن‌آوری و اطلاعات ثبت و احوال استان خراسان رضوی ادامه داد: در این استان، واجدین شرایط برای دریافت کارت هوشمند 4 میلیون و 705 هزار نفر است که تاکنون 50 درصد از آنها درخواست داده‌اند و پس از ظرفیت‌سازی سامانه به‌زوی کار ثبت‌نام کارت هوشمند آغاز می‌شود و در این خصوص شهروندان هیچ نگرانی نداشته باشند.

محسنی با بیان این سامانه ثبت‌نام کارت هوشمند با مشکلاتی مواجه شده که این به مرکز گزارش شده است، ادامه داد: به همین دلیل، سامانه با مشکل مواجه شده و دفاتر نمی‌توانند کار ثبت‌نام را انجام دهند، البته به‌زودی این مشکل رفع و کار ثبت‌نام با دو برابر ظرفیت فعلی آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: موضوعی که اعلام شده این است که افرادی که اعتبار کارت ملی آنها تمام شده، دیگر تمدید نمی‌شود، ولی کار ثبت‌نام کارت هوشمند سال آینده هم ادامه دارد.

وی در پایان بیان کرد: تمام افراد بالای 15 سال باید کارت ملی هوشمند داشته باشند، ما به دنبال این هستیم که افرادی که سن بالا دارند در محل زندگی خود برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول