اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

امین حیایی با پای شکسته جلوی دوربین «درخونگاه» رفت

امین حیایی با وجود شکستگی در ناحیه مچ پا، همچنان جلوی دوربین «درخونگاه» است و عوامل تلاش می‌کنند فیلم را به جشنواره فجر برسانند.

امین حیایی با پای شکسته جلوی دوربین «درخونگاه» رفت

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، روزبه معینی مدیر برنامه‌های امین حیایی و مشاور پروژه سینمایی «درخونگاه » درباره خبری که منتشر شد مبنی بر شکستگی پای امین حیایی سر فیلمبرداری و احتمال نرسیدن فیلم به جشنواره فیلم فجر گفت: هم اکنون بازیگران و عوامل فیلم سینمایی درخونگاه به تهیه کنندگی منصور سهراب‌پور و کارگردانی سیاوش اسعدی در محله‌ای در قزوین مشغول فیلمبرداری هستند.

وی درباره جزئیات حادثه توضیح داد: سکانس پرش امین حیایی از سقف وانت به پشت ماشین در کارخانه‌ای در قزوین در حال فیلمبرداری بود که پالت چوبی کف وانت شکست و مچ پای ایشان پیچ خورد و دچار آسیب‌دیدگی شد، خدا را شکر آسیب جدی نبوده و بعد از استراحتی کوتاه با تدابیر و سبک کارگردانی آقای اسعدی فیلمبرداری ادامه یافت.

وی ادامه داد: کار از کیفیت خوبی برخوردار است و گروه بسیار حرفه‌ای و با انگیزه در حال کار هستند . امین حیایی هم با تمام توان به کار ادامه خواهند داد تا فیلم سینمایی «درخونگاه» برای جشنواره فیلم فجر آماده شود. 

بنابراین گزارش، در این فیلم امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی نیا، نادر فلاح، محمود جعفری، منصور شهبازی، افشین سنگ چاپ، فاطمه مرتضایی، پانته‌آ پناهی‌ها و جمشید هاشم‌پور بازی می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول