اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معرفی 3 واحد از بهترین هتل‌های مشهد مقدس+تصاویر

شهر مشهد که از وجود حرم امام رضا(ع) بهره می‌برد، از زیباترین شهرهای ایران است، به همین دلیل سالانه نظر گردشگران زیادی را به خود جلب می کند، با ما همراه باشید تا بهترین هتل ها و اقامتگاه های مشهد را به شما معرفی کنیم.

معرفی 3 واحد از بهترین هتل‌های مشهد مقدس+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، مشهد مقدس از زیباترین شهرهای ایران است که سالیانه میلیون‌ها زائر و توریست را به خود جذب می‌کند. همین امر باعث شده این شهر مقدس یکی از بهترین شهرهای گردشگری محسوب شود و بدون اغراق می‌توان گفت بهترین هتل‌ها و رستوران ها را می‌توانید در مشهد ببینید. 

اگر می‌خواهید به شهر مشهد سفر کنید حتما قبل از حرکت لازم است فکری برای محل اقامت خود کنید. دوست دارید در یک هتل لوکس اقامت کنید یا هتل آپارتمانی در نزدیکی حرم امام رضا(ع) انتخاب شماست؟

با ما همراه باشید تا 3 مورد از بهترین هتل ها و اقامتگاه های مشهد را به شما معرفی کنیم تا سفری راحت و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

 هتل پنج ستاره مدینه الرضا مشهد یکی از بهترین هتل‌های نزدیک حرم:

 هتل مدینه الرضا که با فاصله اندکی از حرم مطهر قرار دارد با امکانات کاملی از جمله رستوران، فضای سبز، باشگاه بیلیارد ،پارکینگ، کافی‌نت، استخر، سونا و جکوزی و... از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد مقدس محسوب می شود.

اگر دوست دارید یک اقامت لاکچری و به یادماندنی داشته باشید به سایت تخفیفان مراجعه کنید و با تخفیف 30 درصدی یک سفر بی‌نظیر را در هتل پنج ستاره مدینه الرضا تجربه کنید.

هتل لوکس حلما مشهد، محلی شبیک و لولس در مجاورت امام رضا:

اگر دوست دارید سفر خود را با یک هتل شیک و زیبا در مشهد کامل کنید هتل لوکس حلما با فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر  و بازار امام رضا می تواند از بهترین انتخاب ها برای شماست.

برای رزرو اتاق در هتل حلما به سایت تخفیفان مراجعه کنید و با 30% تخفیف فولبرد این هتل، سفری زیبا را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل آپارتمان دارالرحمه مشهد هتل آپارتمانی ارزان در مشهد:

هتل آپارتمان دارالرحمه با فاصله ده دقیقه ای از حرم مطهر در خیابان شیرازی واقع شده است. تمامی سوئیت‌های هتل دارالرحمه مجهز به آشپزخانه مجزا، سیستم گرمایشی و سرمایشی مطبوع و... بوده تا بتوانید سفری سراسر از آرامش را داشته باشید. تخفیف 43 درصدی فولبرد این هتل آپارتمان را در سایت تخفیفان از دست ندهید.

برای مشاهده سایر هتل‌های مشهد کلیک کنید.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول