اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

در همایش توسعه پایدار و پدافند غیر عامل مطرح شد

سردار جلالی: ابزار رسانه می‌تواند ماهیت و روح جنگ‌ها را تغییر دهد/هاشمی: باید یک فهم مشترک از پدافند غیرعامل داشته باشیم

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: مرور رسانه‌ها و افکار عمومی نقش بسیار موثر‌تری داشته و توانسته‌اند از نقش مردم در جنگ‌ها بکاهند و ابزار رسانه می‌تواند ماهیت و روح جنگ‌ها را تغییر دهد.

سردار جلالی: ابزار رسانه می‌تواند ماهیت و روح جنگ‌ها را تغییر دهد/هاشمی: باید یک فهم مشترک از پدافند غیرعامل داشته باشیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس دومین همایش توسعه پایدار و پدافند غیر عامل صبح امروز(سه شنبه ٢٥مهر) در وزارت کشور آغاز شد. در این همایش سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل و سید حسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور حضور دارند.

قرار است در این همایش دو روزه به بررسی راهکارهای پیشگیری از وقوع بحران و همچنین بررسی تهدیدات مرتبط با حوزه پدافند غیرعامل و نقش آن در توسعه پایدار کشور پرداخته شود.

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل در این همایش، گفت: در گذشته مردم نقش موثری در جنگ‌ها داشتند و کشور‌ها سعی می‌کردند از طریق کشتن مردم بر کشور رقیب برای تسلیم شدن فشار وارد کنند.

وی اضافه کرد: اما امروز رسانه‌ها و افکار عمومی نقش بسیار موثر‌تری داشته و توانسته‌اند از نقش مردم در جنگ‌ها بکاهند و ابزار رسانه می‌تواند ماهیت و روح جنگ‌ها را تغییر دهد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل خاطر نشان کرد : مردم عالی ترین سرمایه ما هستند که پدافند غیرعامل از آنها باید حفاظت کند. 

همچنین در این همایش سید حسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور بیان داشت: احساس من این است که ما باید یک فهم مشترک از پدافند غیر عامل داشته باشیم و اگر این نیاز را درک کنیم می‌توانیم به سمت اهداف پدافند غیر عامل حرکت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول