اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

با ابلاغ بخشنامه‌ای از سوی رهبر صورت گرفت

اختصاص ۲۰ درصد تخفیف شهریه دانشگاه آزاد به دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه شیوه‌نامه اجرایی ثبت نام و نحوه دریافت هزینه از دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور را به رؤسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد ابلاغ کرد.

اختصاص ۲۰ درصد تخفیف شهریه دانشگاه آزاد به دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه شیوه نامه اجرایی ثبت نام و نحوه دریافت هزینه از دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور را به روسای واحدها ، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

بر اساس این بخشنامه که در راستای اجرای تفاهم نامه منعقده بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بهزیستی کشور و به منظور تحقق اصل عدالت محوری و ایجاد فرصت‌های برابر جهت رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی همه دانشجویان بویژه دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی صادر شد؛ کلیه دانشجویان تحت پوشش این سازمان در تمام مقاطع تحصیلی از میزان 20 درصد تخفیف شهریه در نیمسال اول سال تحصیلی 97-96 برخوردار خواهند شد.

در بخشنامه مذکور آمده است به منظور تسهیل در خدمت رسانی به این دسته از دانشجویان شیوه نامه اجرایی ثبت نام و نحوه دریافت شهریه دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور که به امضا معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان بهزیستی کشور رسیده است، ابلاغ می‌شود.

مسئولیت اجرای این بخشنامه بر عهده روسای واحدهای دانشگاهی و دبیران هیات امنای استانی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول