اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

روی آنتن شبکه سه ببینید

ناگفته‌های هنرمندان از امام حسین(ع) در «چهل چراغ» + آنونس

اولین قسمت از برنامه تلویزیونی «چهل چراغ» با اجرای محمدرضا شهیدی‌فرد امشب روی آنتن شبکه سه می‌رود.

ناگفته‌های هنرمندان از امام حسین(ع)  در «چهل چراغ» + آنونس

به گزارش  خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه تلویزیونی «چهل چراغ» با موضوع «هنر و امام حسین(ع)» از پنجشنبه 6 مهر ماه در 40 قسمت شب ها از ساعت 19:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. 

بنا بر این گزارش، در این برنامه با چهره هایی نظیر شهاب حسینی، احسان علیخانی، احمدرضا درویش، داوود میرباقری، سیروس مقدم، محمدرضا شفیعی، محمدحسین مهدویان و ... گفت و گو شده است. 

این برنامه گفت و گو محور که همراه با بازگشت «محمدرضا شهیدی فرد» به عنوان مجری در رسانه ملی جهت اجرای برنامه تلویزیونی است، در دکوری منحصر به فرد میزبان هنرمندان و فرهیختگان ارجمندی است که توانسته اند پیوندی میان هنر و فرهنگ حسینی صورت دهند و به طور حتم آشنایی بیشتر مخاطبان با نگاه ارزشمندشان می تواند انگیزه ای قابل توجه جهت اهتمام بیشتر به ارتباط میان هنر اصالت مند و فرهنگ عمیق عاشورایی شود.

برنامه تلویزیونی «چهل چراغ» که نگاهی نو در بستر تولیدات تلویزیونی در خصوص توجه به فرهنگ دینی است، تلاش دارد تا در بستری گسترده به همه حوزه های هنری اعم از سینما، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی، تلویزیون و عرصه فرهنگ و ادب توجه نماید تا ضمن ایجاد گفتمان فرهنگی میان صاحب نظران فرهنگ دینی با مخاطبان علاقمند به مباحث عاشورایی، موجب انتقال دستاوردهای رخ داده در زمینه فرهنگ دینی در فضای جامعه شود.

دانلود

 

بنابراین گزارش، برنامه تلویزیونی «چهل چراغ» با موضوع «هنر و امام حسین(ع)» ضمیمه تلاش های انجام شده برای برپایی دومین دوره جشنواره بین المللی «چهل چراغ» است و امید می رود از طریق معرفی شخصیت های فعال اما ناشناخته در عرصه فرهنگ دینی و ارائه نقطه نظرات شخصیت های به نام فرهنگی هنری بتواند موجب گسترش فرهنگ عاشورایی و ترسیم سبک زندگی اسلامی ایرانی و بررسی جایگاه واقعه عاشورا و کربلا در هنر ایرانی از طریق فضایی اثربخش شود.

برنامه «چهل چراغ» کاری از گروه اجتماعی شبکه سوم سیما به تهیه کنندگی مجتبی امینی از پنجشنبه 6 مهر ماه ساعت 19:30 به روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول