اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بصورت ویدیو کنفرانس صورت گرفت

افتتاح 33 پروژه بهداشتی در اردبیل توسط وزیر بهداشت

در ادامه سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به اردبیل 33 پروژه بهداشتی و درمانی در استان اردبیل بصورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

افتتاح 33 پروژه بهداشتی در اردبیل توسط وزیر بهداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسن قاضی‌زاده امروز در آیین افتتاح و راه‌اندازی بیمارستان 32 تختخوابی امام خمینی (ره) کوثر اظهار کرد: هدف از افتتاح 33 پروژه در سطح استان ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی است.

وی با تبریک روز اردبیل گفت: امیدوارم افتتاح پروژه‌ی بیمارستان امام کوثر پاسخ‌گوی نیاز مردم این منطقه شده و رضایت مردمی را کسب نماید.

وزیر بهداشت و درمان با گرامی داشت  یاد و خاطره آیت‌الله موسوی اردبیل و آیت‌الله خلخالی افزود: در حوزه سلامت در دولت تدبیر و امید اقدامات شایسته‌ای انجام شده و همچنان در دولت دوازدهم نیز ادامه خواهد داشت.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه در حوزه سلامت مدیریت منابع مختلف باید وجود داشته باشد بیان کرد: مشکلات در حوزه بهداشت ودرمان فقط ساختمان و تجهیزات نیست و دانش و مهارت برای تشخیص بیماری‌ها نیز از ضروریات است.

وی عنوان کرد: جمعیت ایران بالغ بر 80 میلیون نفر است و 460 شهر فعال در حوزه خدمات بهداشتی هستند و هریک از این شهرها نیاز به تخصص، فوق تخصص ودستگاه‌های سی تی اسکن و سایر دارند و از این رو بتدریج و با صبوری مردم تلاش برای ارتقای خدمات سلامت پیش خواهیم رفت.

وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی با تاکید براینکه با نگاهی ملی و نه استانی به حوزه سلامت بنگریم و داشته‌هایمان را قدر بدانیم افزود: اردبیل یک شهر بهداشتی است و زیرساخت‌های بهداشتی کافی دارد و امیدواریم با افتتاح پروژه‌های درمانی کیفیت خدمات افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل افتتاح 9 مرکز خدمات جامع شهری و روستایی در اردبیل  با اعتبار 42 میلیارد ریال و بلوک زایمان ولایت و مرکز بهداشتی درمانی گرمی با اعتبار 15 میلیارد ریال از پروژه‌هایی بودند که همزمان با افتتاح بیمارستان امام کوثر در سفر وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول