اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

لرستانی رویه خوبی را در رده سنی نوجوانان در پیش گرفته است

دل‌انگیز: تیم یکدست و خوبی داریم/ فرنگی‌کاران نوجوان تشنه یادگیری هستند

مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: تیم یکدست و خوبی داریم و نوجوانان در این مدت نشان دادند که تشنه یادگیری هستند و رشد و پیشرفت خوبی دارند.

دل‌انگیز: تیم یکدست و خوبی داریم/ فرنگی‌کاران نوجوان تشنه یادگیری هستند

روح‌الله دل‌انگیز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره شرایط فرنگی‌کاران نوجوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و 31 خردادماه این مرحله از اردو تعطیل می‌شود تا 5 تیر. پنجم تیرماه جام یادگار امام برگزار خواهد شد که با توجه به فاصله کم این مسابقات تا رقابت‌های آسیایی از ترکیب اصلی در جام یادگار استفاده نکردیم، اما 3 تیم را شرکت خواهیم داد.

وی ادامه داد: تیم یکدست و خوبی داریم و نوجوانان در این مدت نشان دادند که تشنه یادگیری هستند و رشد و پیشرفت خوبی دارند. تعدادی از نفرات دوم و سوم ما که فاصله کمی با نفرات اول دارند و سال آینده هم می‌توانند در نوجوانان کشتی بگیرند که از مزایای تیم کنونی است.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تصریح کرد: رقابت شدیدی بین بچه‌ها وجود دارد و کادر فنی تاکید دارد تا روز آخر هیچ کشتی‌گیری از انتخاب شدنش اطمینان نداشته باشد. لرستانی رویه خوبی را در پیش گرفته است و تاکید زیادی روی مسائل اخلاقی و فرهنگی در اردوها دارد که قابل توجه است بخصوص در رده سنی نوجوانان؛ تا مسیر درست را تا قهرمانی طی کنند و در آینده همراه با عناوین قهرمانی در زندگی شخصی نیز موفق باشد.

دل‌انگیز با اشاره به فاصله کم مسابقات جهانی تا آسیایی گفت: بعد از بررسی عملکرد بچه‌ها در آسیایی می‌توانیم درباره مسابقات جهانی اظهار نظر کنیم و همه چیز به عملکرد آنها در آسیا بستگی دارد. این رده سنی حساس است و ممکن است روز مسابقه هر اتفاقی رخ دهد، اما تمام هدف و تلاش ما دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته است. از فدراسیون کشتی هم که تمام امکانات را برای آمادگی تیم فراهم کرد تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول