اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

کسب و کار شورای چهارمی‌ها با خروج از بهشت+جدول

با پایان یافتن شورای شهر چهارم تهران یکی از مهمترین سوالاتی که پیش می‌آید این است که سرنوشت اعضایی که نتوانستند وارد شورای پنجم شوند چه خواهد شد.

کسب و کار شورای چهارمی‌ها با خروج از بهشت+جدول

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، شهر فردا نوشت‌: بسیاری از اعضای شورای شهر تهران قبل از ورود به بهشت دارای شغل و حرفه ای بودند. گرچه برخی مجبور به ترک آن شدند و دیگر نمی توانند بازگردند، اما عده‌ای هم مامور محسوب می‌شوند و به همین علت پس از پایان یافتن دوره چهارم به کاری که داشتند باز می گردند.

با این وجود هنوز سرنوشت این افراد به طور واضح مشخص نیست و باید صبر کرد و دید در آینده نزدیک و بعد از جابجایی ها چه اتفاقی برایشان می افتد.

در جدول زیر بر اساس مصاحبه های انجام شده، حدس و گمان و شایعه ( به علت عدم دسترسی به برخی از اعضای مربوطه) به اختصار به این موضوع پرداخته ایم:

مهدی چمران

 

تا دی ماه سال جاری رئیس شورای عالی استان ها است و بنیاد چمران شناسی را هم اداره می کند. بنابراین به احتمال زیاد با پایان یافتن دوره چهارم شورای شهر تهران به ادامه همین فعالیت ها بپردازد. تدریس در دانشکده معماری دانشگاه تهران هم از دیگر فعالیت های او است.

 

ابوالفضل قناعتی

 

به ساوه بازمی گردد تا برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی آماده شود.

 

 

محسن پیرهادی

 

 

کارمند شهرداری است و هر کجا امکان خدمت باشد همانجا ادامه می دهد.

فاطمه دانشور

 

 

یکی از تجار موفق کشور است و یک موسسه خیریه دارد. به همین علت پیش بینی می شود که با پایان یافتن دوره چهارم شورای شهر همین فعالیت ها را ادامه دهد.

 

معصومه آباد

 

 

استاد دانشگاه است و امیدوار است بعد از پایان دوره چهارم شورای شهر به تدریس ادامه دهد. همچنین اگر فرصت داشت می خواهد طبابت هم بکند.

الهه راستگو

 

 

فعال سیاسی- مدنی و نماینده حوزه انتخابیه ملایر در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی بوده‌ است. گرچه او از حزب کار اخراج شده و نمی تواند به این کار بازگردد و به اصلاح طلبان هم پشت کرده است؛ اما ممکن است بخواهد کار خود را با سازمان های مردم نهاد ادامه دهد.

 

هادی ساعی

 

 

کارمند شرکت نفت و در شورای شهر مامور بوده است. با پایان دوره به اداره متبوعه اش باز می گردد. البته او باشگاه سوارکاری و به قول خودش کارهای عقب مانده و پیشنهادهایی دارد که قصد دارد درباره آنها هم فکر کند.

 

رضا تقی پور

 

 

فعالیت در شورای عالی فضای مجازی و تدریس در دانشگاه دو برنامه ای است که برای آینده اش در نظر دارد.

محمد مهدی تندگویان

 

 

کارمند وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در شرکت نمایشگاهها فعال بوده   است. با پایان یافتن شورای چهارم به کار پیشین خود باز می گردد. البته بدش نمی آید کافی شاپ هم بزند.

 

عبدالحسین مختاباد

 

 

استاد دانشگاه و هنرمند. ادامه همین دو برنامه را در دستور کار دارد و قصد استخدام در هیچ کدام از دستگاههای دولتی را ندارد.

اقبال شاکری

 

 

برنامه خاصی ندارد. استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و مشاور پروژه های عمرانی و تخصصی که قصد دارد همین دو کار را ادامه دهد.

پرویز سروری

 

 

از سمت دولتی خسته شده و اگر بگذارند می خواهد به آستان قدس رضوی رسیدگی کند و سازمان مردم نهاد خدمتگذاران آبادانی کشور را اداره کند. قصد دارد بیشتر به موضوع آسیب های اجتماعی و مدیریت شهری بپردازد و کار سیاسی انجام دهد.

 

احمد دنیامالی

 

 

عضو هئیت رئیسه چند شرکت و در شرکت بزرگ کیسون هم فعال است. می گویند با توجه به سوابقی که دارد ممکن است در مدیریت شهری جدید پست بگیرد.

 

 

محمد حقانی

 

به علت سابقه کاری بالا و کسالتی که دارد احتمالا در بدنه شهرداری تهران به عنوان مشاور از او استفاده شود.

رحمت الله حافظی

 

پزشک متخصص است و به طباطبت خود ادامه می دهد.

 

 

 

محسن سرخو

 

 

 

شایعاتی درباره دعوت از او برای پذیرش پستی دولتی وجود دارد.زیرا چند روز پیش هم دیداری با رئیس دولت اصلاحات داشته است.

حبیب کاشانی

 

 

استاد دانشگاه است و ممکن است دوباره به پرسپولیس بازگردد.

ولی الله شجاع پوریان

 

مدیر مسئول روزنامه همدلی است و احتمالا ادامه فعالیت اش به همان جا محدود شود. با این وجود برخی شایعات هم درباره فعالیتش در بدنه شهرداری به عنوان یکی از معاونان شهردار جدید وجود دارد.

علیرضا دبیر

 

 

با توجه به اطلاعات خوبی که در زمینه حسابرسی ها دارد و همچنین انتقادهایی که در یک سال گذشته از قالیباف داشته است احتمالا در بدنه شهرداری جدید استخدام خواهد شد.

عباس جدیدی

 

 

فعالیت های ورزشی و رستوران داری را ادامه می دهد.

حسین رضازاده

 

 

فعالیت های ورزشی را ادامه خواهد داد.

اسماعیل دوستی

عضو هیئت مدیره بانک پاسارگاد است و احتمالا به همین کار هم ادامه خواهد داد.

احمد حکیمی پور

استاد دانشگاه است و حقوق اساسی تدریس می کند. بنابراین او هم به احتمال زیاد به ادامه همین حرفه بپردازد.

 

عبدالمقیم ناصحی

روحانیِ سیاست‌مدار و اصولگرا است و به همین علت پیش بینی می شود پس از پایان یافتن دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران امام جماعت منطقه 18 ، محلی که در آن زندگی کند شود.

 
     
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول