اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مره‌صدق در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

حضور پرشور کلیمیان در انتخابات فردا/ شرکت در انتخابات هم حق است و هم وظیفه

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در انتخابات هم حق و هم وظیفه آحاد مختلف ملت است و کلیمیان ایران نیز همچون انتخابات‌های گذشته در انتخابات فردا نیز حضوری پرشور خواهند داشت.

حضور پرشور کلیمیان در انتخابات فردا/ شرکت در انتخابات هم حق است و هم وظیفه

سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: همه ملت ایران در رابطه با انتخابات یک وظیفه ملی دارند و همه ما حتما باید در انتخابات شرکت کنیم و شرکت در انتخابات تلفیقی از حقوق و وظایف ما در برابر نظام و انقلاب است.

وی افزود: وظیفه همه ما است تا با شرکت در انتخابات به همه دنیا اعلام کنیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی مورد قبول مردم است و مردم می‌خواهند در چارچوب این نظام و با پیروزی از عوامر مقام معظم رهبری در تامین آینده خودشان نقش  ایفا کنند.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شرکت در انتخابات حق ما است چرا که از این طریق بتوانیم به انتخاب کاندیدایی که مدنظرمان است و فکر می‌کنیم می‌توان آینده بهتری را برای کشور رقم بزند کمک کنیم.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: همانطور که همه آحاد ملت سوای از دین و آیین و مذهب در پیروزی انقلاب و صحنه‌های مختلف بعد از آن نقش داشتند در انتخابات پیش رو نیز همانند انتخاب‌های گذشته هموطنان کلیمی ایران حضور پرشور خواهند داشت و ما نیز از همه هم‌کیشانمان درخواست کردیم تا در  انتخابات حضوری پررنگ داشته باشند.

وی افزود: کلیمیان ایران در مورد هیچ یک از نامزدها موضع‌گیری رسمی ندارند و نقش بی‌طرفی مثبت را در ارتباط با جناح‌های مختلف دارند. کلیمیان ایران مانند سایر ملت نظرات سیاسی مختلفی دارند و در انتخاب کاندیدا براساس تمایلات سیاسی خودشان حرکت می‌کنند.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدواریم ملت ایران در روز 29 اردیبهشت با توجه به شناختی که از نامزدها دارند و بدون توجه به شعارها بهترین انتخاب را داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول