اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر پنجشنبه 12 اسفند ماه برگزارمی‌شود

تشریح آخرین وضعیت صبا و فولاد در نشست خبری مرفاوی و سعداوی

نشست خبری سرمربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان پیش از مصاف دو تیم در هفته بیست‌و‌سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هتل بین‌المللی قم برگزار می‌شود.

تشریح آخرین وضعیت صبا و فولاد در نشست خبری مرفاوی و سعداوی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با پایان بازی‌های هفته دوم از مرحله گروهی فصل 2017 مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا از روز جمعه هفته‌جاری استارت دیدارهای هفته هشتم از دور برگشت شانزدهمین دوره فوتبال باشگاه‌های برتر ایران زده می‌شود.

16 تیم لیگ برتری قرار است از 13 تا 15 اسفند‌ماه در هشت دیدار مهم و تعیین‌کننده هفته بیست

و‌سوم لیگ شانزدهم در شهرهای مختلف به مصاف یکدیگر می‌روند، بازی‌هایی که نتایج آنها در سرنوشت قهرمانی و سقوط کننده‌ها به دسته پائین‌تر تاثیر بسیار زیادی دارد.

در یکی از هشت دیدار مهم هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال ایران صبای قم باید دوازدهمین بازی خانگی این فصل خود را در حضور قمی‌های علاقه‌مند به فوتبال برگزار کند، مسابقه‌ای که صبا در آن به دنبال سه امتیاز است و برای رسیدن به جمع تیم‌های میان جدولی و جدایی از جمع تیم‌های قعرنشین تلاش می‌کند.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی بعد از کسب سه برد، چهار تساوی، چهار باخت خانگی، 20 امتیاز و رتبه چهاردهم، این هفته روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام قم پذیرای تیمی هستند که 28 امتیاز در کارنامه دارد و در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است.

از ساعت 17:40 دقیقه عصر روز پنجشنبه 12 اسفند‌ماه سرمربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان پاسخگوی سؤوالات خبرنگاران خواهد بود، راس ساعت ابتدا نعیم سعداوی سرمربی فولاد خوزستان و سپس عبدالصمد مرفاوی سرمربی صبای قم در این نشست خبری حضور می‌یابند.

این نشست خبری در حالی به میزبانی هتل بین‌المللی قم (میدان آستانه) برگزار می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ برتر، تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌سوم بازی‌های شانزدهمین دوره جام خلیج‌فارس از ساعت 16 عصر روز جمعه 13 اسفند‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به قضاوت رضا مهدوی به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام /78002/پ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول