اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز خبر داد

فعالیت بیش از 100 دفتر برون‌سپاری خدمات شهری در شیراز

شهردار شیراز با اشاره به ضرورت تکریم ارباب‌رجوع گفت: بیش از 100 دفتر برون‌سپاری خدمات شهری برای تسهیل خدمات‌رسانی به مردم در این کلان‌شهر فعالیت دارند.

فعالیت بیش از 100 دفتر برون‌سپاری خدمات شهری در شیراز

علیرضا پاک‌فطرت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به ضرورت رعایت سبک معماری ایرانی اسلامی در سیما و منظر شهری به‌ویژه در شیراز اظهار داشت: سعی کردیم با صرف زمان و بررسی کارشناسانه طرح تفضیلی شیراز را مصوب کنیم.

وی ادامه داد: فرآیند اجرایی طرح تفضیلی از نظر سبک و سطوح کاربری‌ها در حال اجرا است و به دنبال این هستیم که با تبادل اطلاعات بین مسؤولان و کارشناسان شهری ضمن ارتقای اطلاعات و دانش مدیران شهری شیراز تحولی در عرصه زیباسازی شهری ایجاد کنیم.

شهردار شیراز، شهرسازی و فرهنگ را مکمل یکدیگر دانست و عنوان کرد: اگر بتوانیم در بحث شهرسازی برنامه‌ریزی خوبی برای احداث ساختمان‌ها داشته باشیم، هزینه‌هایی که صرف می‌کنیم پایدار خواهد بود.

پاک‌فطرت گفت: هرچه در زمینه شهرسازی اسلامی تلاش بیشتری کنیم در حقیقت در مسیر افزایش رفاه و آسایش مردم و حفظ سرمایه‌های آن‌ها گام برداشته‌ایم؛ در همین راستا به دنبال این هستیم که معماری فاخر و اصیل گذشته را بر اساس پیشرفت‌ها و نیاز امروز شهر و شهروندان عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به ضرورت کاهش روند بروکراسی اداری و تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم تصریح کرد: به‌منظور تسهیل در روند خدمت‌رسانی به مردم دفاتر برون‌سپاری بر اساس ماده 33 را ایجاد کردیم که در همین راستا تاکنون بیش از 100 دفتر در شیراز راه‌اندازی شده که در این دفاتر مهندسانی که پروانه اشتغال دارند فعالیت می‌کنند که با سیستم فیبر نوری به‌ شهرداری مرکزی متصل هستند و حتی می‌توانند مراحل مختلف صدور پروانه را شاهد باشند.

شهردار شیراز که حائز نخستین مقام در سومین جشنواره چهره برتر صنعت ساختمان شده؛ در مورد ملاک‌های مدنظر برای چهارمین دوره این جشنواره گفت: کسی که قرار است به‌عنوان چهره برتر انتخاب شود، باید کارهای خوبی انجام داده و شناخته‌شده باشد و چنین فعالیت‌هایی به الگویی برای سایر شهرها تبدیل شود و در همین زمینه اولویت اول طبق گفته وزیر راه و شهرسازی باید رعایت اخلاق حرفه‌ای مهندسی باشد.

به گزارش فارس، زمان رأی‌گیری انتخابات چهارمین جشنواره چهره سال صنعت ساختمان از 30 بهمن تا 10 اسفندماه امسال است و هدایای چهره‏های برتر نیز در مراسمی در هفدهم همین ماه در سالن اجلاس پارس برگزار و هدایای آن نیز اهدا می‌شود.

انتهای پیام/2448/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول