اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الیگودرز:

طرح تامین امنیت سخنرانی‌ها برای فرار از پاسخگویی است

امام جمعه الیگودرز گفت: طرح تامین امنیت سخنرانی‌های رسمی و غیر رسمی تعدادی از نمایندگان مجلس صرفا برای فرار از پاسخگویی دولت است.

طرح تامین امنیت سخنرانی‌ها برای فرار از پاسخگویی است

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به دیدار مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری گفت: سخنان حضرت آقا در این دیدار دارای ویژگی‌هایی بود که باید مورد توجه همه قرار بگیرد.

وی با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم مشکلات بسیاری دارند و مسوولین نباید این حضور را به حساب خودشان بگذارند بلکه حضرت باری‌تعالی نور حق را در دل مومنان قرار داد تا بیایند و حماسه‌ای کم نظیر را خلق کنند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به طرح دو فوریتی اخیر در مجلس گفت: محمدرضا عارف طرحی را با امضای 29 نماینده آماده کرده تحت عنوان تامین امنیت مراسم سخنرانی‌های رسمی و غیر رسمی که بر اساس آن هرکس از سخنران سؤالی بپرسد که جلب توجه نماید از 6 ماه تا دو سال به حبس محکوم می‌شود.

وی با اشاره به اهداف این طرح گفت: با توجه به اینکه پایان عمر دولت یازدهم است می‌خواهند هیچ کس درباره عملکرد دولت پرسش نکند که یقینا پاسخی برای مردم ندارند و این رفتار آنها عین دیکتاتوری و مخالف شعار دانستن حق مردم مدعیان است.

ارزنده با اشاره به شرمساری رئیس جمهور برای لغو سخنرانی علی مطهری گفت: سخنرانی‌های دیگری لغو شد و مردم ده‌ها مشکل اقتصادی دارند و یک هفته خوزستانی‌ها با بدبختی و مشکلات و قطعی برق دست و پنجه نرم کرده‌اند و یک نفر اظهار شرمساری نکرد.

وی افزود: خانم ابتکار رئیس سازمان محیط زیست به جای تلاش برای رفع مشکلات زیست محیطی صرفا با نشان دادن شال سبزش از زیر چادر و رد و بدل گل با استاندار اکتفا می‌کند و واقعا نمی‌دانیم این پدافند عامل چه زمان باید به درد بخورد و اعمال شود.

خطیب نماز جمعه الیگودرز به جلسه برخی وزیران با سفیر سوئد اشاره کرد و افزود: چرا تعدادی از وزیران و معاونان وزیر باید در این شبهه پارتی که زنان بی‌حجاب حضور داشتند حضور یابند و جلسه‌ای برگزار نمایند که مشخص نیست نتیجه‌اش چه بوده است.

وی با اشاره به سخنان وزیر که گفته بود از این هواپیمای وارداتی جدید بوی تازگی می‌آید گفت: اخیرا یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب عنوان کرد هواپیما به تعمیرگاه رفت و اینها باعث شرمساری هستند.

خطیب نماز جمعه الیگودرز با اشاره اینکه مشکلات اقتصادی مردم باعث شرمساری است گفت: همانگونه که حضرت آقا فرمودند مسوولین باید بیایند بگویند در بحث اقتصاد مقاومتی چه کرده‌اند.

وی افزود: امروز جنگ اقتصادی است اما مسوولین ما سنگرهای اقتصاد را به دشمن واگذار کردند ولی مردم به رهبری مقام معظم رهبری این سنگرها را پس خواهند گرفت.

امام جمعه الیگودرز به طرح آشتی ملی هم اشاره کرد و افزود: عده‌ای که پیاده نظام دشمن بودند و فتنه 88 را راه انداختند امروز بحث آشتی ملی را مطرح می‌کنند و برخی مسوولین هم به جای اطاعت از مقام معظم رهبری و واگذار کردن تصمیم‌گیری به ایشان اظهار نظرات فتنه‌گران را تکرار می‌کنند.

وی افزود: برخی مسوولین عنوان کرده‌اند فتنه‌گران اگر توبه کنند می‌توانند به آغوش ملت باز گردند ولی مگر می‌شود با توبه جنایات آنها پاک شود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمود مردم با آنها آشتی ندارند و ما هم سرباز ایشان هستیم و هر زمان که بفرمایند آشتی اطاعت می‌کنیم.

ارزنده به معارفه فرماندار اشاره کرد و گفت: میرزایی اصل مدیری کاردان و توانمند بود و تا جایی که توانست به این شهرستان خدمت کرد و ضمن خیر مقدم به فرماندار جدید برایشان آرزوی توفیق خدمتگزاری به مردم را داریم.

انتهای پیام/2304/چ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول