اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مردم لرستان فردا همگام با سراسر کشور فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند

مردم لرستان فردا همگام با سراسر کشور فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و جواب رییس جمهور آمریکا را با حضور گسترده خود خواهند داد.

مردم لرستان فردا همگام با سراسر کشور فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، دهه ‌فجر و روز 22 بهمن نقطه روشنی در تاریکی نظام ستم شاهنشاهی در کشور ایران است.

دهه فجر که از 12 بهمن آغاز و تا 22 بهمن ادامه دارد، برگی از تاریخ سرنوشت‌ساز برای مردم و کشور است، چرا که کشور ایران‌ اسلامی در این ایام با تلاش و مبارزات مردم این کشور به رهبری امام‌ خمینی(ره) توانست حکومت طاغوت را کنار زده و نظام جمهوری‌اسلامی را جایگزین آن کند.

 

 

 

*جشن روز 22بهمن

پیروزی انقلاب ‌اسلامی‌ایران که در طی مبارزات و انقلاب مردمی به ثمر رسید و نظام 2500 ساله شاهنشاهی را برانداخت آن‌قدر برای ایران و ایرانیان شیرین و ارزشمند بوده و هست که اکنون بعد از گذشت 38 سال هنوز این اتفاق زیبا را که به نوعی معجزه شبیه بود، جشن می‌گیرند.

دهه ‌فجر و همچنین روز پیروزی ‌انقلاب ‌اسلامی برای تمام کسانی که آن روزها بودند، شیرین و خاطره‌انگیز است.

مردم هرساله برای تجدید عهد با نظام ‌جمهوری ‌اسلامی در صبح روز 22 بهمن به خیابان‌ها می‌آیند و به راهپیمایی می‌پردازند.

صدا و سیما همواره با پخش نماهنگ‌ها و تصاویری از آن روزها خاطرات زیادی را در دل‌ها زنده می‌کند.

مراکز دولتی و مدارس نیز هر کدام به نوبه خود به برگزاری جشن‌ها، همایش‌ها و سمینارها می‌پردازند و زنگ انقلاب اسلامی هر سال در روز 12 بهمن که سالروز ورود امام به کشور است، به صدا در می‌آید.

گفتنی است، بسیاری از مراسم‌ها و افتتاحیه‌های مراکز دولتی در ایام دهه فجر انجام می‌شود که این خود اهمیت این ایام و ارزشمندی این پیروزی شکوهمند را یادآور می‌شود.

یکی از دانشجویان دانشگاه لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابطه با شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: من و تمام هم دانشگاهی‌هایم برای تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب اسلامی به راهپیمایی می‌آییم.

علی کرمی افزود: اتحاد و همبستگی مردم موجب می‌شود، آمریکای ستمگر که سعی دارد، با تحریم‌هایش علیه ایران جلوی پیشرفت کشورمان را بگیرد.

این دانشجو ادامه داد: ما در روز 22 بهمن به آمریکا و تمام دشمنان جامعه اسلامی ثابت می‌کنیم، هیچ چیز نمی‌تواند وحدت و نظام جمهوری اسلامی را در هم بشکند.

یکی از کسبه‌های خرم‌آباد شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن را یکی از ضربه‌ها به وجود دشمن دانست و گفت: اخیرا با تحریم‌های جدید و حتی منع ورود ایرانی‌ها به آمریکا به نوعی به ایران و ایرانی اهانت شده است و کوچک‌ترین اقدام ما در راستای مبارزه با این رفتارهای غیر انسانی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن است.

حسین گودرزی اضافه کرد: ما با گره‌کردن مشت‌هایمان به دهان آمریکا و دشمنان می‌کوبیم و فریاد الله‌اکبر را مانند همیشه برای تجدید عهد و همبستگی بیشتر در این روز سر می‌دهیم‌.

آیت‌الله سیداحمدمیرعمادی امام جمعه شهر خرم‌آباد درباره انقلاب اسلامی گفت: برای استمرار و حفظ انقلاب اسلامی و استمرار آن باید  وفاداری متقابل دولت و ملت وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خرم‌آباد افزود: استقلال و شعار نه شرقی و نه غربی و تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی از دیگر مواردی است که استمرار انقلاب اسلامی ایران را به دنبال دارد.

وی با اشاره به زنده نگه‌داشتن انگیزه‌های انقلاب و اصولی که امام خمینی(ره) برای ما ترسیم کرده‌اند تاکید کرد: ما زیر چتر ولایت زندگی می‌کنیم و حیات خودمان را در سایه ولایت می‌دانیم، ملتی که حیات خودش را در سایه ولایت بداند زنده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد ساعت 9 صبح از میدان شهدا آغاز و در خیابان امام خمینی، پل انقلاب اسلامی، خیابان انقلاب اسلامی، میدان 22 بهمن ادامه دارد.

سخنران این مراسم در خرم‌آباد آیت الله احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری است.

-----------------------------------------

گزارش: از سیده یاسمن موسوی‌نژاد

-----------------------------------------

انتهای پیام/2304/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول