اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 4 میلیارد و 768 میلیون تومان

41 پروژه کشاورزی در عنبرآباد بهره‌برداری شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: 41 پروژه کشاورزی با اعتبار 4 میلیارد و 768 میلیون تومان با 63 نفر اشتغال‌زایی و 137 نفر تثبیت اشتغال در شهرستان عنبرآباد طی دهه فجر بهره‌برداری شد.

41 پروژه کشاورزی در عنبرآباد بهره‌برداری شد

محسن طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد از افتتاح و بهره‌برداری 41 پروژه کشاورزی با اعتبار 4 میلیارد و 768 میلیون تومان با 63 نفر اشتغال‌زایی و 137 نفر تثبیت اشتغال در شهرستان عنبرآباد طی دهه فجر خبر داد.

طاهری اظهار داشت به مناسبت ایام‌الله دهه فجر این طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در قالب سرمایه‌ای و عمرانی در بخش کشاورزی شهرستان عنبرآباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری از طرح‌های تسطیح اراضی کشاورزی شهرستان عنبرآباد به مساحت 118 هکتار و با اعتبار 413 میلیون تومان افتتاح شده است.

طاهری ادامه داد: بهره برداری از طرح‌های احیا و مرمت قنوات در سطح شهرستان عنبرآباد به تعداد هفت رشته قنات و با اعتبار 120 میلیون تومان صورت گرفت.

طاهری خاطرنشان کرد: بهره برداری از طرح‌های استخر ذخیره آب به متراژ 800 متر مکعب به تعداد هشت باب و اعتبار 85 میلیون تومان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های آبیاری تحت فشار با مساحت 450 هکتار به تعداد 19 مورد با اعتبار 3 میلیارد و 150 میلیون تومان صورت گرفت.

وی بیان داشت: بهره‌برداری از طرح پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت 20 هزار قطعه در روستای شوکت با اعتبار یک میلیارد تومان انجام شد.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد ابراز داشت: کلنگ‌زنی طرح آبیاری تحت فشار در روستای دوساری به مساحت 72 هکتار با اعتبار 500 میلیون تومان به نمایندگی از 650 هکتار طرح آبیاری تحت فشار به تعداد 38 مورد و با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شد که با اجرای این طرح‌ها 76 نفر اشتغال جدید و برای 190 نفر تثبیت اشتغال انجام می‌شود.

طاهری عنوان کرد: شهرستان عنبرآباد از نظر سطح آبیاری تحت فشار اجرا شده با مساحت 17 هزار و 941 هکتار رتبه اول در بین شهرستان‌های جنوبی استان کرمان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/80005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول