اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب مسابقات لیگ دسته اول فوتبال

تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل خونه به خونه بابل پیروز شد

در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم خونه به خونه بابل را دو بر صفر، شکست داد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل خونه به خونه بابل پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل در ورزشگاه 15هزار نفری امام خمینی(ره) اراک دیدار کردند که تیم آلومینیوم دو بر صفر، در برابر میهمان خود به پیروزی رسید.

آلومینیوم اراک در این دیدار با ترکیب میررسول حسینی، محمد آشتیانی، ابوالفضل قربانی، هادی شکوری، اویس کرد جهان، جواد مولایی، حسین احمد لو، امین پورعلی، حسین مددی، محمدعلی اکبرخواه و میلاد احمدی به میدان رفت.

 در سوی دیگر میدان خونه به خونه بابل با ترکیب میکاییل ایمن تراج، وفا هخامنش، مهران فرضیات، محمد قریشی، رامتین سلیمانزاده، میثم نقی زاده، هادی خیری، پویا پورعلی، سعید صادقی، روح الله باقری و حامد زمانی به میدان آمد.

نادر دست نشان سرمربی خونه به خونه به دنبال محرومیت ناشی از اخراج در مسابقه قبل این تیم مقابل سپیدرود،از جایگاه تیمش را هدایت کرد.

در این مسابقه، هر دو تیم برای پیروزی و کسب امتیاز بیشتر پا به مستطیل سبز گذاشتند که در نیمه اول حملات و یورش پی در پی بازیکنان تیم آلومینیوم به نتیجه رسید و گل برای آلومینیوم اراک در دقیقه 17 توسط محمدعلی اکبرخواه، روی ارسال اویس کرد جهان و گل دوم در دقیقه 82 هم میلاد احمدی روی پاس جواد مولایی گل دوم این تیم را به ثمر رساند.

در این مسابقه میلاد احمدی از آلومینیوم اراک و وفا هخامنش خونه به خونه بابل کارت زرد دریافت کردند.

سه تعویض در ترکیب خونه به خونه انجام شد که به ترتیب مازیار زارع و میلاد نوری جایگزین وفا هخامنش و پویا پورعلی شدند و  مهدی خیری جایگزین هادی خیری شد.

 همچنین سه تعویض در ترکیب آلومینیوم نیز انجام شد که به ترتیب ابوالفضل کمانی جایگزین حسین احمدلو و رضا سلیمانی به جای میلاد احمدی به میدان آمد و در نیمه دوم وحید سبزی جایگزین ابوالفضل قربانی شد.

انتهای پیام/1234/ر20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول