اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان رقابت‌های فوتسال دسته یک بانوان کشور در سنندج

پیروزی کامیاران به مرحله یک هشتم فوتسال دسته یک بانوان صعود کرد

تیم پیروزی کامیاران در دور برگشت رقابت‌های فوتسال گروه «ب» لیگ دسته یک بانوان کشور با کسب عنوان دوم، به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

پیروزی کامیاران به مرحله یک هشتم فوتسال دسته یک بانوان صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دور برگشت رقابت‌های فوتسال گروه «ب» لیگ دسته یک بانوان کشور با حضور 6 تیم از 10 بهمن ماه به مدت 5 روز در سنندج برگزار شد.

مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان در 4 گروه 5 تیمی در کشور برگزار شد که در گروه دوم رقابت‌ها تیم‌های فوتسال دانشگاه علمی کاربردی ورزش و جوانان یزد، مس رفسنجان، پیروزی کامیاران، جاودان ستاره زیویه سنندج و پیشرو نگین تهران در سنندج دیدارهای خود را برگزار کردند.

پیروزی کامیاران با 3 برد و یک باخت به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور صعود کرد و تیم ستاره زیویه نیز با 1 برد، 1 مساوی و 2 باخت در جایگاه پنجم قرار گرفت.

پرستو پرویزی سرپرست و نوشین نعیمی مربی تیم پیروزی کامیاران، آزاده آزادی و سوما کُرد به ترتیب سرپرست و مربی تیم جاودان ستاره زیویه سنندج را در این رقابت‌ها بر عهده داشتند.

دور برگشت رقابت‌های فوتسال گروه «ب» لیگ دسته یک بانوان کشور طی روزهای 10 تا 14 بهمن ماه در سالن ورزشی کمیته امداد برگزار شد.

گفتنی است، در پایان دور رفت و برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور دو تیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/79025/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول