اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت:

هرمزگان رتبه نخست سرمایه‌‌گذاری در زمینه صنعت و معدن را دارد

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هرمزگان در باب سرمایه‌‌گذاری در زمینه صنعت و معدن رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

هرمزگان رتبه نخست سرمایه‌‌گذاری در زمینه صنعت و معدن را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا فیاض عصر امروز در نشست کارگروه صادرات غیر نفتی استان هرمزگان، بیان داشت: هدف‌گذاری‌‌های مد نظر برای مهار نرخ تورم و دستاوردهای اقتصادی حاصله در این سه سال سبب شده که افق روبروی صادرات غیرنفتی روشن و امیدبخش باشد.

وی با بیان اینکه استان‌هایی همانند هرمزگان به واسطه ساحلی و بندری بودن، مورد توجه بخش‌های تجاری است، افزود: به یمن رایزنی‌های صورت گرفته شاهد آن هستیم که یخ تجاری بین کشورهایی همانند ایران و عمان در حال آب شدن است و امیدواریم این مولفه را در باب سایر کشورهای منطقه نیز شاهد باشیم.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: سال جاری سالی خوب برای هرمزگان در حوزه‌های صنعت و معدن و تولید بوده است کما اینکه در بعد صادراتی و رونق بخشی به فعالیت‌های این بخش موفق عمل کرده است.

فیاض ادامه داد: امور رونق تولید، در کشور کاری موفق و گروهی است که جا دارد در این بین از بانک‌ها و سازمان امور مالیاتی و سایر دستگاه‌های مرتبط نهایت قدردانی را داشته باشیم.

وی گفت:‌ هرمزگان در باب سرمایه‌‌گذاری در زمینه صنعت و معدن رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: راه‌اندازی معاونت معدنی از طرف وزارت‌خانه برای هرمزگان در نظر گرفته شده و همچنین در بعد‌های دیگر نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با توسعه روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/3264/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول