اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

بارش برف راه 50 روستای کوثر را مسدود کرد

فرماندار کوثر گفت: راه روستایی 50 روستا در شهرستان کوثر مسدود است.

بارش برف راه 50 روستای کوثر را مسدود کرد

علیرضا علیپور امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس اردبیل در اردبیل اظهار کرد: بارش برف سنگین در شهرستان کوثر که از صبح امروز آغاز شده همچنان ادامه دارد و راه 50 روستای شهرستان کوثر مسدود است.

وی از باز بودن مسیر اصلی راه سرچم اردبیل خبر داد و گفت: رانندگان و مسافران عبوری حتما با کمال احتیاط از این محور با همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرما‌زا تردد کنند.

فرماندار کوثر افزود: راه ارتباطی کوثر به شهرستان خلخال و کوثر به اردبیل نیز از لحاظ تردد مشکلی ندارد و تلاش راهداران در مسیر‌های اصلی با نمک‌پاشی و برف‌روبی از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده از شهرستان کوثر ادامه دارد.

علیپور عنوان کرد: در حال حاضر راهداری شهرستان با 20 دستگاه ماشین آلات راهداری و همکاری بیش از 30 راهدار در بازگشایی و برفروبی در مسیرهای شهرستان کوثر در تلاش هستند که تلاش خواهیم کرد تا روزهای آینده مسیرهای روستایی نیز بازگشایی و تردد روستاییان به شهرستان کوثر و مرکز استان برقرار شود.

وی در خصوص بارش برف در شهرستان کوثر افزود: در ارتفاعات بیش از 40 سانتی متر و در سطح شهر 30 سانتی متر برف بر روی زمین نشسته است.

فرماندار کوثر از تلاش راهداران شهرستان کوثر در بازگشایی مسیرهای اصلی تقدیر کرد.

انتهای پیام/3356/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول