اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای اداری لنده مطرح شد

برخی مدیران‌کل هنوز باور ندارند لنده شهرستان است

در جلسه شورای اداری شهرستان لنده موضوعات مختلفی مطرح شد از جمله این که برخی مدیران‌کل هنوز باور ندارند لنده شهرستان است.

برخی مدیران‌کل هنوز باور ندارند لنده شهرستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، دارا کریمی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنده به سفر استاندار در آینده نزدیک به لنده اشاره و تصریح کرد: باید مسائل و مشکلات شهرستان به طور کامل احصاء و از طریق مدیران شهرستان به مدیران کل انتقال داده شود تا بتوانیم در سفر استاندار تصمیمات مناسبی برای رفع آنها اتخاذ کنیم.

کریمی‌نژاد یادآور شد: مدیران کل باید باور کنند که لنده شهرستان شده و این شهرستان نیازمند عقلانیت، تدبیر و خودباوری بوده که باید به رشد و پیشرفت آن در این شهرستان کمک کرد.

وی به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی اشاره و خاطرنشان کرد: قانونمداری اصلی است که همه متقاضیان شرکت در دوره‌های انتخاباتی باید مد نظر قرار دهند و قبل از هر گونه ورود ابتدا یک خود ارزیابی داشته باشند.

در ادامه جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده با اشاره به برجام و دستاوردهای آن گفت: برجام دستاوردهای خوبی در حوزه رفع تحریم‌ها و ارتباطات ایران با سایر کشورها داشته است.

سیف‌الله محمدی‌نسب افزود: رفع تحریم‌ها و ایجاد مبادلات مختلف طلا از جمله دستاوردهایی است که باید نادیده گرفته نشود.

جمشید آبسواران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده در ادامه این جلسه با اشاره به کم رنگ بودن شادی در زندگی مردم گفت: شهر لنده به شهر ارواح و فاتحه‌خوانی معروف شده و ما شاهد کم رنگ بودن شادی و نشاط در بین مردم هستیم.

وی ادامه داد: برگزاری کنسرت و برنامه‌های شاد در این ایام باید در سطح شهرستان انجام شود تا شاهد نشاط و شادی در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/82013/چ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول