اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بهبهان:

رفع بحران خشکسالی و کمبود آب بهبهان همت همه‌جانبه را می‌طلبد

معاون فرماندار بهبهان با اشاره به کمبود آب و کاهش نزولات آسمانی گفت: بحران کمبود آب در شهرستان بهبهان یک موضوع بسیار مهم است که همت همه مردم و مسؤولان را می‌طلبد.

رفع بحران خشکسالی و کمبود آب بهبهان همت همه‌جانبه را می‌طلبد

جابر محبوب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: راه برون‌رفت از مشکلات کمبود آب در حوزه کشاورزی و آب شرب صرفه‌جویی و استفاده از آبیاری مدرن در سطح زمین‌های کشاورزی است.

وی با اشاره به کمبود آب و کاهش نزولات آسمانی افزود: بحران کمبود آب در شهرستان بهبهان یک موضوع بسیار مهم است که همت همه مردم و مسؤولان را می‌طلبد.

معاون فرماندار بهبهان در ادامه تصریح کرد: اجرای طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در شهرستان بهبهان به ویژه بخش زیدون می‌تواند کمک به‌سزایی در کنترل آب و صرفه‌جویی در آب داشته باشد.

محبوب با اشاره به رها‌سازی آب رودخانه زهره برای آب شرب شهرستان هندیجان گفت: از امروز 10 هزار مترمکعب آب برای مصارف آب شرب هندیجان رها‌سازی شده است.

وی با اشاره به بازدید از نهرها و سراب‌های شهرستان عنوان کرد: برای کنترل آب و سرازیر شدن آب رهاسازی شده تمامی سراب‌ها و کانال‌های آب بسته شده است.

انتهای پیام/72026/ی10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول