اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

انتخابات فدراسیون کاراته

سریال انصراف‌ها آغاز شد/ 8 کاندیدا باقی ماندند

مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کاراته در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.

سریال انصراف‌ها آغاز شد/ 8 کاندیدا باقی ماندند

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته از ساعت 10 صبح امروز سه‌شنبه 28 دی‌ماه به ریاست نصرالله سجادی معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور شاهرخ شهنازی در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است.

صمد ولیزاده خواجه شاهی، علی خرمی، علیرضا اسدزاده، محمدعلی باتوانی، علی برق پیما، مصطفی نکولعل آزاد، حسین دهقانی، علیرضا رستمی، قاسم سعیدی، حمیدرضا عرفانی، حمیدرضا ده بزرگی، زیبا محمدرضایی، مازیار فریدخمامی، ایرج علی میرزایی، عقیل کشیر تقرتپه، آیدین محمدی، بهزاد ملکی، حبیب اله ناظریان، حسین افراسیابی، سعید دباغ نیکوخصلت، محمدصادق فرجی، محمد احمدی، سیدعباس احمدپناهی، حمید عباسی و محمدقاسم منوچهری، 25 کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون کاراته هستند.

بعد از گذشت دقایقی مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان نیز به محل برگزاری انتخابات آمد تا ریاست مجمع را بر عهده بگیرد.

عباس احمدپناهی به سود ناظریان کناره گیری کرد. حمیدرضا ده بزرگی و علی خرم هم به سود فرجی کنار رفتند. جالب این که هرکسی به سود فرجی کنار می‌رفت، همه صلوات می‌فرستادند!

نکته جالب مجمع ین بود که اغلب کاندیداها هنگامی که پشت تریبون می‌رفتند تا برنامه‌های خود را اعلام کنند، بخشی از زمان خود را به انتقاد از وضعیت گذشته این فدراسیون اختصاص می‌دادند که با تذکر سجادی روبرو شد و معاون وزیر ورزش و جوانان بارها و بارها از کاندیداهای منتقد خواست که حاشیه نروند و برنامه‌های خود اعلام کنند.

یکی از نماینده‌ها اعلام کرد جای آشوری خالی است و باید عدالت رعایت می‌شد که این نکته هم با تذکر سجادی روبرو شد که خطاب به وی گفت: در مورد برنامه‌ها حرف بزن.

در نهایت انتخابات 8 گزینه باقیمانده به نام‌های علی برق پیما، محمدصادق فرجی، عقیل کشیر تقیرتپه، زیبا محمدرضایی، آیدین محمدی، مهرداد ملکی، حبیب الله ناظریان و مصطفی نکو لعل آزاد باقی ماندند تا انتخابات بین این 8 کاندیدای باقی مانده برگزار شود.

37 نفر در مجمع انتخاباتی کاراته حق رای دارند. قبل از آغاز رای گیری سجادی اعلام کرد که اگر کاندیداها کمتر از 20 نفر رای بیاورد انتخابات  به دور دوم کشیده خواهد رفت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول