اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

در بررسی مشکلات منطقه 10

راستگو: بافت فرسوده از مشکلات اصلی منطقه 10 است/ حافظی: 53 درصد منطقه 10 بافت فرسوده است

در سیصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورای شهر درباره مشکلات منطقه 10 توضیحاتی را ارائه دادند.

راستگو: بافت فرسوده از مشکلات اصلی منطقه 10 است/ حافظی: 53 درصد منطقه 10 بافت فرسوده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در سیصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران،‌پس از اظهارات دبیر دبیران شورایاری منطقه 10 درباره مشکلات این منطقه، الهه راستگو عضو شورای شهر تهران،‌ گفت: بافت فرسوده در این منطقه یکی از مشکلات مهمی است که باید به آن توجه جدی شود.

وی افزود: نشست املاک فرسوده باعث شده که زندگی برای اهالی بعضی از محلات این منطقه سخت‌تر شود. 

راستگو افزود: درخواست می‌شود در بودجه سال 96 توجه ویژه‌ای به منطقه 10 شود چرا که این منطقه فاقد پارک و فضای سبز کافی است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد: با توجه به کمبود پارک و فضای سبز در این منطقه به ساکنان منطقه 10 کارت‌های شهروندی داده شود.

در ادامه رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران نیز اظهار داشت: 322 هزار نفر جمعیت منطقه 10 است که این جمعیت در مساحت 717 هکتاری ساکن هستند که 53 درصد از مساحت این منطقه بافت فرسوده است. 

وی افزود: میزان باسوادی اهالی این منطقه از متوسط شهر تهران پایین‌تر است و فضای سبز موجود در منطقه 10 جزو ضعیف‌ترین مناطق شهر تهران است.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران، گفت: منطقه 10 یکی از محروم‌ترین مناطق شهر تهران محسوب می‌شود.

در ادامه پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: در فضای سبز در منطقه 10 با کمبود مواجه هستیم و درخواست می‌کنیم که پروژه یادگار امام (ره) تسریع پیدا کند و زودتر به نتیجه برسد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول