اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

حمایت سپاه از ورزش کردستان شایان تقدیر است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: سپاه در زمینه ساخت سالن‌های ورزشی اقدامات خوبی انجام داده که شایسته تقدیر است.

حمایت سپاه از ورزش کردستان شایان تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی شامگاه امروز در مجمع انتخابات استانی سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این مجمع اتاق فکری برای توسعه ورزش استان است.

جولایی به امکانات و حمایت‌هایی که سپاه در اختیار اداره ورزش استان قرار داده است، اشاره کرد و گفت: تحویل 40 مکان ورزشی در روستاهای استان و اجرای 110 پروژه از جمله اقدامات سپاه استان در راستای توسعه مباحث ورزشی در کردستان است.

وی خاطرنشان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان به دنبال حل مسائل و مشکلات بخش ورزش استان است همانند پیست اسکی بیجار که در راستای برطرف کردن مشکلات آن باید تمهیداتی اندیشیده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اضافه کرد: مجمع بسیج ورزشکاران نخبگان ورزشی استان را گردهم جمع کرده است تا ضمن ساماندهی ورزش استان، زمینه را برای توسعه و پیشبرد ورزش فراهم کند.

جولایی از اعضای منتخب این مجمع خواستار برگزاری جلسات و اجرای برنامه‌هایی در راستای توسعه ورزشی استان شد که اوقات فراغت و سالم‌سازی جوانان را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: به دلیل کمبود اعتبار اداره ورزش استان به تنهایی نمی‌تواند خروجی قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

جولایی خاطرنشان کرد: اگر چه سپاه از ورزش استان حمایت می‌کند، مناطق حاشیه‌نشین به‌خصوص نایسر و روستای باباریز سنندج نیاز به مکان ورزشی دارد که سپاه می‌تواند در این راستا کمک زیادی داشته باشد.

وی اعتبار اختصاص یافته به حوزه ورزش استان را 20 میلیارد تومان عنوان کرد که به دلیل گستردگی حوزه ورزش، باید در آن تجدیدنظر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: مجلس برای کسانی که در حوزه ورزش و شرکت‌های خصوصی احداث اماکن ورزشی فعالیت می‌کنند، بخشودگی مالیات در نظر می‌گیرند.

در پایان، حامد جولایی با کسب 30 رای به عنوان رئیس مجمع بسیج ورزش استان، اشرف هدایت نژاد و فرزاد هلالی به عنوان نواب این مجمع انتخاب شدند.

انتهای پیام/79020/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول