اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سی و یکمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های کشاورزی

شهروند کهگیلویه و بویراحمدی کشاورز نمونه کشوری شد

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یکی از هم‌استانی‌های ما در سی و یکمین دوره انتخاب نمونه‌های کشاورزی، به عنوان کشاورز نمونه انتخاب و معرفی شد.

شهروند کهگیلویه و بویراحمدی کشاورز نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عزت‌الله بهشتی‌فر عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز سی و یکمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های کشاورزی در سالن صدا و سیمای تهران برگزار و برترین‌ها معرفی شدند.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: این مراسم با حضور وزیر جهاد کشاورزی، مدیران و معاونین ستادی، روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی، مدیران ترویج سراسر کشور و دیگر مسوولان کشوری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این همایش به منظور انتخاب و معرفی نمونه‌های کشاورزی از سراسر کشور برگزار شد، گفت: 11 نفر از برگزیدگان از نمونه‌های برتر در حوزه منابع طبیعی بودند.

این مسوول به توانمندی و ظرفیت‌های بالای کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: این بار نیز کشاورزان این استان خوش درخشیدند و توانستند در این همایش با کسب رتبه برتر افتخاری دیگر به افتخارات استان بیفزایند.

بهشتی‌فر، ادامه داد: غلامحسین صفایی در این همایش به عنوان بهره‌بردار نمونه محصولات فرعی جنگل و مرتع از کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و با حضور وزیر کشاورزی تجلیل شد.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک به غلامحسین صفایی، گفت: این کشاورز نمونه در منطقه تنگ سرخ یاسوج در اجرای طرح‌های مشارکتی همکاری خوبی داشته و اقدام به کشت گیاه کمیاب «آنغوزه» کرده است.

وی، همکاری، همراهی و مشارکت چشمگیر مردم این استان در اجرای طرح‌های مشارکتی را شایسته ارج‌گذاری دانست و خاطرنشان کرد: با همکاری این مردم توانستیم طرح‌های زیادی را در استان اجرا و ضمن کمک به احیا و حفاظت از منابع طبیعی گامی موثر در اشتغال‌زایی و کاهش بیکاری برداریم.

این مسوول ضمن آرزوی سلامتی و ادامه کار بیشتر برای این کشاورز نمونه، افزود: امیدواریم دیگر بهره‌برداران با الگو قرار دادن آقای صفایی بتوانند ضمن توسعه و همکاری بیشتر در اجرای طرح‌های مشارکتی به منظور احیا، توسعه و حفاظت از عرصه‌های ملی، به افزایش زمینه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان کمک کنند.

به گفته بهشتی‌فر، غلامحسین صفایی از کهگیلویه و بویراحمد، بهرام روزبه، خداداد میرزایی و زهره عرفانی آقایی از خراسان رضوی، صفیه خوش‌خلق و ابوالقاسم گرنامی از مازندران، منوچهر خوشیار از لرستان، علی‌محمد طاهری از چهارمحال و بختیاری، نجیم رحمت‌زایی از سیستان و بلوچستان، محرم صفرزاده از آذربایجان شرقی و محمدحسین ملایی از فارس 11 نفری بودند که امروز به عنوان برترین‌های بخش منابع طبیعی با حضور وزیر جهادکشاورزی و دیگر مسوولان کشوری در تهران انتخاب، معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/82028/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول