اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

تخفیف 30 درصدی جهت صدور پروانه ساختمانی در بجنورد

شورای اسلامی شهر بجنورد به درخواست شهرداری برای ارائه تخفیف 30 درصدی در صدور پروانه ساختمانی این شهر موافقت کرد.

تخفیف 30 درصدی جهت صدور پروانه ساختمانی در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، اعضای شورای اسلامی این شهر نشست عصر امروز  با اکثریت به تخفیف 30 درصدی در صدور پروانه ساختمانی در بجنورد در بازده زمانی اول بهمن تا 15 اسفند رای  مثبت دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در این نشست بیان داشت: اساسا این تخفیف در بازده زمانی اول بهمن تا 15 اسفند و پس از تایید فرمانداری قابلیت اجرا را دارد.

حسین پیلتن اظهار کرد: تخفیف 30 درصدی عوارض ساختمانی شامل پذیره،تراکم،ورود به محدود و  بدهی به شهرداری و   کسب و پیشه است.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر بجنورد هم در این نشت گفت: یک سری رکود در بازار ساخت‌وساز وجود داشته ازاین‌رو ارائه تخفیف‌های  بیشتر به مناسبت دهه فجر امری لازم است.

رضا فیروزه با اشاره به مصوبه قبلی شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: بر اساس این مصوبه هر شهروندی که تا پایان سال به شهرداری مراجعه می‌کرد از تخفیف 120 درصدی برخوردار می‌شود.

به گفته وی برای تامین نظر فرمانداری بجنورد  می‌بایست  پیشنهاد افزایش 10 درصد به این رقم داده شود.

این عضو شورای اسلامی شهر بجنورد خاطرنشان کرد: با تصویب این موضوع ارائه تخفیف 30 درصدی برای عوارض ساختمانی و  آرای کمیسیون ماده 100 قابل انجام است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یک سری رکود در بازار ساخت‌وساز و رونق این بخش ازاین‌رو ارائه تخفیف‌های  بیشتر به مناسبت دهه فجر ضرورت دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر بجنورد بر لزوم پرداخت مطالبات پیمانکاران هم تاکید کرد و یادآور شد: چندی قبل  پرداخت مطالبات پیمانکاران با  تهاتر زمین و با انجام کارشکنی انجام شود.

وی تاکید کرد: در این زمینه باید به‌گونه‌ای عمل شود تا پیمانکاران شهرداری مرکز استان از سرگردانی نجات یابند.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر بجنورد هم  با اشاره به برخی درخواست‌ها برای جابه‌جایی برخی از کارکنان شهرداری‌های استان‌های مختلف  به شهرداری بجنورد گفت: در این زمینه شهرداری باید اولویت‌ها و نیازهای خود را اعلام کند.

سید حسین نقیب تصریح کرد: هر یک از نیروهای شهرداری دارای پست مشخص بوده و باید در موضوع نقل و انتقالات به این موضوع مهم توجه شود.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر بجنورد هم در این نشست گفت: با توجه به اینکه همه‌ساله با این موضوع مواجه بوده ازاین‌رو باید این مهم تعیین تکلیف شود.

سید اعظم السادات افشین فر با یادآوری اینکه شهرداری با مشکل بوجه مواجه است تصریح کرد: از این رو  باید به مصوبه سابق شورای شهرو ممانعت از نقل وانتقالات  در این زمینه احترام گذاشته‌شده و افرادی که می‌خواهند با بند پ جابه‌جاشده و نقل و انتقالات یابد، جلوی آن گرفته شد.

انتهای پیام/63002/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول