اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قلعه‌رئیسی:

عامل تخریب دولت مدیران ناکارآمد هستند

امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: عامل تخریب دولت، امامان جمعه نیستند، مدیران ناکارآمد هستند.

عامل تخریب دولت مدیران ناکارآمد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی در ادامه به دلایل اثبات نبوت پیامبر اسلام(ص) اشاره و تصریح کرد: یکی از جنبه‌های قوی اعجاز قرآن، فصاحت و بلاغت است؛ قرآن در عصری نازل شد که ادبیات عرب در اوج عظمت خود بود و تنها امتیاز عرب همین دانش فصاحت و بلاغت بود.

صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

وی به 13 دی سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف رهبر شوروی سابق اشاره کرد و افزود: بیداری اسلامی زمینه این است که روزی شاهد از هم پاشیدن همه دنیای مادی‌گری و کفر در رأس آمریکا و اروپا خواهیم بود و جدی نگرفتن پیش‌بینی امام راحل توسط گورباچف سبب از هم پاشیدن شوروی سابق شد و این یک درس بزرگ بود.

امام جمعه قلعه‌رئیسی به رسوایی جدید فتنه‌گران علیه ملت ایران در افشا شدن نامه‌نگاری آنها با رئیس جمهور جدید آمریکا اشاره و تأکید کرد: در ایام بصیرت و میثاق امت با ولایت هستیم و امروز نیاز اصلی جامعه، بصیرت و تحلیل سیاسی است.

صلواتی خاطرنشان کرد: امروز هر جریان سیاسی و هر شخصیتی که با ولایت فقیه زاویه دارد، سبب گمراهی مردم، خود و جریانش از مسیر حق منحرف خواهند شد.

امام جمعه قلعه‌رئیسی با قدردانی از حضور مردم و مسؤولان در مراسم حماسه 9 دی امسال عنوان کرد: از همه کسانی که در مراسم یوم‌الله 9 دی شرکت کردند از استاندار، مسؤولین ارشد، فرمانداران و بخشداران که هم دوش ملت این روز را گرامی داشتند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

صلواتی با انتقاد از صحبت استاندار مبنی بر اینکه دولت در تریبون‌های نماز جمعه تخریب می‌شود، اضافه کرد: تریبون نماز جمعه متعلق به نظام اسلامی و تریبون ولایت است دولت جزو نظام اسلامی است و بنده در هر دو خطبه برای موفقیت دولت دعا می‌کنم، اما وقتی از مدیران ارشد استانی دعوت می‌کنیم که بیایند در روز جمعه خدمات دولت را بیان و مردم را امیدوار کنند، اما آقایان به خودشان زحمت نمی‌دهند و اینجاست که دولت مظلوم واقع می‌شود.

انتهای پیام/82025/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول