اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اروندکنار:

راه نجات انسان تنها مسأله اقتصادی نیست

امام جمعه اروندکنار گفت: توجه به معنویات راه اصلی نجات انسان از مشکلات است و این امر نشان می‌دهد مساله اقتصادی راه اصلی حل مشکلات نیست.

راه نجات انسان تنها مسأله اقتصادی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اروندکنار، حجت‌الاسلام مهدی محمدی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این منطقه اظهار کرد: سفارش به تقوا مورد توجه همه انبیا و ادیان بوده است؛ اگر کسی کمال تقوا را رعایت کند اصلاً به خطا نمی‌رود و می‌تواند به درجه عصمت صغری برسد.

وی افزود: مردم ما در همه مسائل انقلاب پیشتاز بوده‌اند و خداوند فرصتی خوبی به مسؤولان داده که به این مردم خدمت کنند، آ‌ن هم در جایی که مقام معظم رهبری خود را خادم مردم می‌داند، پس بر مسؤولان است که در این مهم از هم گوی سبقت را بگیرند.

امام جمعه اروندکنار تصریح کرد: 13 دی سالروز ابلاغ فرمان امام به رهبر شوروی سابق است که از جهات مختلف حائز اهمیت است و باید مورد بررسی قرار گیرد، ایشان به رهبران بلوک شرق و کمونیست هشدار می‌دهد که خطای شما این است که از معنویت فاصله گرفته‌اید و راه نجات انسان فقط اقتصاد نیست.

محمدی‌پور اضافه کرد: سه‌شنبه آینده سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی بوده که آن را تبریک گفته و مقام این شخص آن‌قدر بالاست که زیارتش معادل زیارت امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به این مناسبت ادامه داد: این به ما می‌فهماند که راه باز است که انسان خود را به مقامات بالا برساند و اینکه با علمای عامل همیشه اعتقادات خود را محک بزنیم و تصحیح کنیم.

محمدی‌پور گفت: 16 دی سالروز شهادت حماسی شهدای هویزه است، روزی‌ که دانشجویان این حماسه بزرگ را آفریدند و دانشگاه اسلامی باید چنین دانشجویانی را تربیت کند تا دانشجوی ما در موقع مقتضی تصمیم صحیح را بگیرد.

انتهای پیام/72026/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول