اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه اسفراین:

حماسه 9 دی‌ماه روزی ماندگار و بی‌بدیل در تاریخ ایران اسلامی است

امام‌ جمعه اسفراین گفت: حماسه 9 دی‌ماه روزی ماندگار و بی‌بدیل در تاریخ ایران اسلامی است.

حماسه 9 دی‌ماه روزی ماندگار و بی‌بدیل در تاریخ ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد از حضور گسترده مردم ایران در برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله 9 دی قدردانی کرد و اظهار داشت: نهم دی‌ماه روز بصیرت و ولایتمداری نظام جمهوری اسلامی و روزی ماندگار و بی‌بدیل در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حماسه 9 دی عنوان کرد: در حماسه 9 دی هیچ‌یک از افراد دست‌اندرکار نبودند و گروه و قشر خاصی در این حماسه بزرگ نقش‌آفرینی نکردند، بلکه این حماسه بزرگ با بصیرت مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی رقم خورد.

خطیب جمعه اسفراین تشریح کرد: فتنه 88 نشان داد که دشمنان انقلاب اسلامی از مدت‌ها پیش نقشه براندازی کشورمان را طراحی کرده بودند و مردم هوشیار ایران اسلامی در روز نهم دی‌ماه با همه توان در مقابل فتنه‌گران ایستادند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین اظهار کرد: مردم حماسه‌ساز ما با این حرکت به جهانیان ثابت کردند که همیشه در تبعیت از مقام معظم رهبری نظام لحظه‌ای غافل نخواهند شد.

وی یادآور شد: امروز هم نظام اسلامی به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

امام‌ جمعه اسفراین گفت: مردم همیشه در صحنه ما همواره ثابت کرده که در پای دفاع از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و هیچ‌گاه از دفاع از نظام اسلامی کوتاه نخواهند آمد.

محمدیان در ادامه به نامه تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف اشاره و مطرح کرد: امام راحل در نامه تاریخی خود به رهبر شوروی سابق نوشت: «برای همگان روشن است که از این‌ پس کمونیسم را باید در موزه‌های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد، چراکه مارکسیسم جوابگوی هیچ نیازی از نیازهای واقعی انسان نیست».

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین در پایان به سالروز شهادت تیمسار سرلشکر ستاری فرمانده نیروی هوایی در 15 دی‌ماه سال 1373 اشاره‌ای هم کرد.

وی بیان داشت: شهید ستاری فردی مؤمن، متعهد، شجاع، آگاه، تیزهوش و کاردان بود که در پیشبرد اهداف نظامی در طول جنگ تحمیلی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کرد.

انتهای پیام/63002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول