اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان کار نمایندگان کردستان در مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور

تیم‌های پیروزی کامیاران و جاودان ستاره زیویه سنندج در دور رفت مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور حضور یافتند و با قرارگرفتن در گروه دوم رقابت‌ها به مدت 6 روز به مصاف حریفان خود رفتند.

پایان کار نمایندگان کردستان در مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دور رفت مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور شامگاه پنجشنبه پایان یافت.

مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان در 4 گروه 5 تیمی در کشور برگزار شد که در گروه دوم رقابت‌ها تیم‌های فوتسال دانشگاه علمی کاربردی ورزش و جوانان یزد، مس رفسنجان، پیروزی کامیاران کردستان، جاودان ستاره زیویه سنندج و پیشرو نگین تهران با همگروه بودند.

در یکی از مسابقات گروه دوم، دو تیم هم استانی جاودان ستاره زیویه سنندج و پیروزی کامیاران کردستان در برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم نماینده کامیاران با نتیجه 7 بر 2 به پیروزی دست یافت.

پیروزی کامیاران با 2 باخت، یک برد و تساوی و تیم جاودان ستاره زیویه سنندج با 4 باخت در دور رفت مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور به کار خود پایان دادند.

این مسابقات طی روزهای 4 تا 9 دی ماه برگزار شد و دور برگشت آن با اعلام فدراسیون در اسفندماه امسال در یکی استان‌های داوطلب برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در پایان دور رفت و برگشت مسابقات از هر گروه دو تیم به مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور صعود می‌کنند.

انتهای پبام/79025/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول