اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن:

اسلام از آمریکا و انگلیس لطمه می‌خورد/ برخی مسؤولان در فتنه 88 باعث دامن زدن به جریان فتنه شدند

امام جمعه رودهن با بیان اینکه اسلام از آمریکا و انگلیس لطمه می‌خورد، گفت: برخی مسؤولان در سال 88 به جای همراهی با نظام راه خود را پیش گرفتند و باعث دامن زدن به جریان فتنه شدند.

اسلام از آمریکا و انگلیس لطمه می‌خورد/ برخی مسؤولان در فتنه 88 باعث دامن زدن به جریان فتنه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا مدیح ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: در قرآن کریم تقریباً در 10 سوره از آزادی بندگان خداوند نام آورده است.

وی افزود: انسان‌ها در هر کاری باید اول تدبیر کنند و سپس به آن عمل کنند، چراکه خداوند انسان را آزاد آفریده است و باید بندگی پروردگار را انجام دهند.

امام جمعه رودهن تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص)، امامان معصوم (ع) و بزرگان دین با روایت‌های خود فرهنگ‌سازی‌های مختلف به ویژه در ارتباط با آزادگی را به ما آموخته‌اند.

مدیح ادامه داد: مهم‌ترین سخن بزرگان از جمله امیرالمؤمنین (ع) در خصوص آزادگی بندگان است و در نهج‌البلاغه و دیگر روایت‌های خود فرمودند که خداوند هر بنده‌ای را آزاد آفریده است و خود را در اختیار بندگان خداوند قرار ندهید و برای این آزادگی باید غرامت پرداخت کنید.

وی با اشاره به سالروز میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و سخنرانی‌های مکرر مقام معظم رهبری در جمع اقشار مختلف مردم خاطرنشان کرد: ایشان سخنان بسیار مفید و گوهرباری را در هفته گذشته ایراد فرمودند که می‌توان از مهم‌ترین آنها به صدمه خوردن اسلام توسط دشمنان اشاره کرد.

امام جمعه رودهن اضافه کرد: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی مهم‌ترین عامل صدمه زدن به اسلام هستند.

مدیح بیان کرد: اختلاف اصلی بین شیعه و سنی آمریکا و انگلیس است و امیدواریم به یاری پروردگار روزی برسد که به همراه رژیم صهیونیستی و آل سعود خائن از روی زمین کنار بروند.

وی با اشاره به حماسه 9 دی و فتنه سال 1388 گفت: عامل اصلی فتنه سال 88 استکبار جهانی بود که با سیاست‌های خود به دنبال براندازی ایران بود؛ برخی مسؤولان آن زمان به جای همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب راه خود را پیش گرفتند و باعث دامن زدن به جریان فتنه شدند.

مدیح تصریح کرد: حماسه 9 دی همچون راهپیمایی 22 بهمن یک یوم‌الله دیگر بود و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند فتنه سال 1388 از هشت سال دفاع مقدس سخت‌تر بود.

به گزارش فارس، طی مراسمی با حضور امام جمعه، مسؤول ستاد نماز جمعه، رئیس شورای اسلامی شهر رودهن و مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند و دیگر مسؤولان از راهداران نمونه رودهن به دلیل هفته راهداری تقدیر شد.

انتهای پیام/67015/ی/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول