اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر:

پیشنهادی برای تصدی دبیرکلی هلال احمر نداشته ام

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر با بیان اینکه انتخاب دبیر کل بر عهده رئیس جمعیت است، گفت: پیشنهادی در این زمینه به من نشده است.

پیشنهادی برای تصدی دبیرکلی هلال احمر نداشته ام

حسن ابوالقاسم گرجی، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس در ارتباط با گمانه زنی‌های انجام گرفته برای تصدی سمت دبیر کل جمعیت هلال احمر اظهارداشت: پیشنهادی در این زمینه به من نشده است.

وی با بیان اینکه انتخاب دبیر کل جمعیت هلال احمر بر عهده رئیس جمعیت است و رئیس جمعیت نیز پس از نظر خواهی اعضای مجمع عمومی جمعیت هلال احمر توسط رئیس جمهور انتخاب می‌شود، افزود: پیشنهادی در ارتباط با تصدی دبیر کل هلال احمر به من نشده است.

علی‌اصغر احمدی 17 آذرماه امسال پس از کش و قوس های فراوان و گمانه‌زنی‌های بسیاری که پیرامون تعیین معاونت سیاسی وزارت کشور وجود داشت، سرانجام  در 5 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری به‌عنوان معاونت سیاسی منصوب شد.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که حسن ابوالقاسم گرجی یک از گزینه‌های احتمالی برای جایگزینی احمدی است. وی هم اکنون معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر بوده و همچنین معاونت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاونت دانشگاه علوم پزشکی ایران و ریاست دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی را در سابقه خود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول